Nakon humanitarne izložbe tipografija “McCann slobodnim stilom”, 26. novembra nastavlja se “McCann Parobrodiranje” održavanjem otvorene panel diskusije na temu “Reklame mogu biti umetnost?”, najavili su organizatori.
Diskusija će biti posvećena reklamama koje naš život i svet oko nas čine boljim – bilo kroz ideje koje inspirišu, duhovitost koja nam mami osmeh na lice ili estetiku koja uzbuđuje.
O reklamama koje zaslužuju da se o njima priča, govoriće ljudi koji se njima, kroz profesionalnu ili umetničku teoriju i praksu, uspešno bave već godinama: Miša Terzić, reditelj, Mirko Stojković, profesor dramaturgije na Fakultetu dramskih umetnosti, Milica Vulićević Basorović, marketing menadžerka “Coca-Cola Company”, Isidora Nikolić, grafička dizajnerka i profesorka na Fakultetu za umetnost i dizajn, Megatrend Univerzitet, Hana Adrović, menadžerka za odnose sa javnošću “MTV Adria” i Vladimir Ćosić, kreativni direktor “McCann Beograd”.
Više informacija pronađite na sajtu agencije McCann Beograd.