Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Reklama Tele2 nije u skladu s odredbama Kodeksa

REGION – Hrvatsko Veće za elektroničke medije utvrdilo je da emitiranjem oglasnog spota telekomunikacione kompanije Tele2 u kome crna ovca Gregor peva u crkvi nije prekršen Zakon o elektroničkim medijima, a pritužbe gledalaca zbog spota prosledilo je Hrvatskom udruženju društava za tržišno komuniciranje (HURA) čiji je Sud časti jednoglasno zaključio da poruka spota nije u skladu s odredbama Kodeksa.
Sud časti HURA-e zaključio je da poruka spota nije u skladu s odredbama Kodeksa jer koristi verske simbole u kreaciji poruke, a njihovo se korištenje u spotu može smatrati kao povreda verskih osećaja.
Ističu da je povređena odredba člana o osnovnim načelima koja kaže da bi sva komunikacija u marketingu trebala biti zakonita, pristojna, iskrena i istinita, pripremljena s osećajem za društvenu i profesionalnu odgovornost te da ne bi smela biti takva da našteti poverenju potrošača u marketing.
Sud časti HURA-e zaključio je da je povređena i odredba člana o pristojnosti koja kaže da marketinška komunikacija ne bi smela sadržati izjave ili obrade slike ili zvuka koje narušavaju standarde pristojnosti koji trenutno vladaju u toj državi.
Takođe, povređena je i odredba člana o omalovažavanju koja kaže da u tržišnoj komunikaciji nije dozvoljeno omalovažavati osobe ili grupu osoba, kompaniju, organizaciju, industrijsku ili komercijalnu aktivnost, zvanje ili proizvod, ili težiti tome da se iste izloži preziru ili ismevanju javnosti, stoji na stranicama Veća za elektroničke medije.

Izvor: SEEbiz.eu

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!