Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

REINVENTION – nova ANNO DOMINI kolekcija?

Agencija Ovation BBDO izbacila je svoju novu modnu kolekciju. Kako tamo kažu, ovu kolekciju prezentuju javnosti i partnerima kao simbol REINVENTION poslovne filozofije, kojom se vode kroz tekuću krizu. Nakon prethodne ANNO DOMINI MMXX linije, ovo je prirodan nastavak iskazivanja adaptacije na novonastale okolnosti. Razgovarali smo sa liderima ovog projekta iz Ovationa Sonjom Kalušević i Nemanjom Obradovićem, ali i predstavnicima Visoke škole likovnih i primenjenih umetnosti, u saradnji sa kojom je ovaj projekat izveden.

Šta Ovation poručuje svojom novom kolekcijom?
Sonja Kalušević: Ove godine sve je u znaku jedne reči i jedne teme: REINVENTION. Lepota ove teme su njena širina i domet, jer se može posmatrati i na ličnom i na društvenom planu. Posebno je zanimljiva u trenutku velike promene kroz koju svi prolazimo i pitamo se kako će naši životi izgledati u narednom periodu.

Za nas je REINVENTION poslovni pristup koji smo zauzeli da unutrašnjom promenom definišemo nove pristupe radu sa i na klijentima. Upravo on će biti i tema naše sesije na Izazov forumu 06.04. Kao takav, zaslužuje i svoj fizički prikaz u vidu ove nove kolekcije.

Kako je izgledala saradnja sa Visokom školom likovnih i primenjenih umetnosti?
Sonja Kalušević: Ova saradnja je donela širi okvir i značaj za naš Anno Domini projekat. Nas je dovela u prilku da upoznamo mlade i talentovane ljude koji imaju incijativu i volju da se oprobaju u nečemu za njih novom. Studentima – da se upoznaju sa načinom rada u agenciji i da njihova ideja oživi u vidu Anno Domini kolekcije koju ćemo svi sa radošću nositi. Ali i mogućnost da najbolji među njima osvoje novčanu nagradu.

Posebno me je obradovao kvalitet radova koje smo kroz konkurs dobili i vrlo konceptualno razmišljanje koje su studenti pokazali. To je suština našeg posla, postaviti jak koncept i zatim ga dosledno sprovesti.

Katarina, kao pobednica, temu je obradila na vrlo optimističan i inspirativan način. Moj omiljeni copy u kolekciji, po kome bih volelela da živim i radim je: Every time you’re about to reach your top, start all over again.

Profesora Željka Lončara pitali smo kako su prošli studenti i studentkinje, s obzirom na to da je brif za REINVENTION kolekciju bio zadatak za ocenu.

Željko Lončar: Generalno sam zadovoljan kako su studenti reagovali na zadatu temu kao i na predavanje, obzirom da je ovo bilo novo iskustvo za sve i da smo izašli van okvira školskih zadataka kao i zone komfora. Jako mi je drago da su studenti dobro reagovali na inspirativno predavanje i da su uložili trud u svoje prezentacije. Nekoliko njih je ozbiljno pristupilo temi i uradili su dosta pozadinskog istraživanja na osnovu koji su bazirali svoje koncepte i koja su oblikovali u zanimljiva vizuelna rešenja.

Kada već ocenjujete, kako ocenjujete ovakve projekte uvezivanja tržišnog sektora i akademije? Gde još vidite prostor za ovakvu saradnju?
Željko Lončar: Generalno ovakav vid saradnje mi deluje kao odlična forma rada i saradnje sa kompanijama koje posluju po tržišnim principima. Jedno je kada unutar škole simuliramo i pretpostavljamo neke parametre stvarnosti. Sasvim je drugo kada radimo dizajn koji će ocenjivati neko spolja, zatim isproducirati i na kraju koji imati svoj život i nakon što se projekat završi.

Za studente, mene kao profesora i školu kao ustanovu, ovakav vid saradnje predstavlja najbolji način edukacije i dizajnerske prakse gde svi akteri dobijaju. Važno je mladim ljudima dati priliku da iskažu svoje stavove i podržati ih u tome. Drago mi je da se to desilo kroz ovaj projekat 🙂

Kreativni direktor Ovationa Nemanja Obradović smatra da kreativna industrija uvek teži reinvenciji i traga za novim formama izražavanja. Ali i da je ovakav tip projekta prijato studentkinjama i studentima.

Nemanja Obradović: Kako sam i sam pohađao taj faks, sve vreme sam razmišljao šta bih ja voleo da radim da sam student, kakav projekat bi me zaintrigirao, i kako to predstaviti, a da ne deluje previše korporativno. Mislim da je ovo projekat koji im je bio stvarno blizak. Street fashion industrija je u usponu poslednjih godina. Studenti već imaju neku svoj prepoznatljiv stil oblačenja ili bar pravac, pa smo hteli da izbace nešto što bi i sami nosili. Da ne razmišljaju mnogo o agenciji, šta mora, a šta ne, već da kreiraju koncept od početka. REINVENTION je bio samo osnova kao tema, dovoljno široka da ih ne ograniči, a interesantna da ih pokrene.

Jesu li ispunjena kreativna očekivanja agencije?
Apsolutno! Dobili smo toliko svežih pogleda na temu, dosta različitih shvatanja, baš ono što smo tražili. Videli smo kako razmišljaju naše mlade nade i koliko mogu biti ludi ponekad. Katarina se tu izdvojila zrelim razmišljem i konceptom koji ima smisao – početak i kraj. Istakla se kako dizajnerskim sposobnostima, tako i kopirajterskim. Završila posao što se kaže.

Pobednica studentskog konkursa je upravo Katarina Trbojević, koja je u međuvremenu postala i deo Ovation tima. Ona je i glavna akterka REINVENTION promo videa. Pitali smo je koliko je za nju bio izazovan brif, s obzirom na to da je kolekcija ugledala svetlost dana.

Katarina Trbojević: Brif je bio veoma upečatljiv i inspirativan, toliko da sam već iz prvih par isčitavanja napravila 3 u potpunosti različita koncepta za kolekciju. Dok sam radila na kolekciji, nisam osećala tu vrstu pritiska da će ona biti i realizovana. Više sam pokušala da ispoljim i artikulišem svoja razmišljanja tokom cele prošle godine na pravi način. Na umu mi je bilo samo kako da, ono što sam ja osećala i o čemu sam razmišljala, mogu da prenesem na način da se ljudi poistovete sa rečenicama, ali u isto vreme da im uputim par iskaza koji bi bili i neka vrsta podrške i podsetnika da ova promena koja se trenutno dešava nije finalna i da je samo jedna od mnogih. I kako su reinvencije prisutne svakodnevno.

Autor teksta: Ovation BBDO

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Sve ovakve saradnje su uvek uspesne, jer cak i da ne delite necije misljenje, mladi ljudi su inovativni, imaju ideje koje vama ne padaju na pamet, nemaju finansijska ogranicenja jer o njima cesto ne razmisljaju.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!