Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Real grupa – najuspešnija medijska agencija u Hrvatskoj

REGION – Real grupa je zvanično prva medijska agencija na hrvatskom tržištu i ujedno agencija sa najvećim tržišnim rastom 2019/2020, navodi se u saopštenju.

Najnovije informacije pokazuju da Real grupa prema RECMA izveštaju ima najveći udeo na tržištu medijskih agencija (18,9%) i stopu rasta 2020. u odnosu na 2019. od čak 34%. RECMA je internacionalno priznata istraživačka kompanija koja objavljuje širok spektar izveštaja o medijskim agencijama na globalno nivou, prikuplja i analizira podatke iz više od 1.400 medijskih agencija u 90 zemalja.

„Rast je rezultat naše poslovne strategije zahvaljujući kojoj smo u 2020. godini dobili mnoge značajne klijente, ostvarili još veća ulaganja u medijsko oglašavanje za nove, kao i postojeće klijente. Izveštaj analizira i uticaj broja zaposlenih gde smo takođe napravili vrlo važan skok i uložili u širenje naših ljudskih potencijala. Drago nam je što se naš tim širi i to ne samo u Hrvatskoj nego i u drugim zemljama u kojima poslujemo. U prošloj i ovoj godini još veći nam je fokus na širenju i pozicioniranju izvan Hrvatske. Ova vest ima posebnu težinu kad se uzme u obzir posebno vreme pandemije u kojem smo uspeli zajedničkim trudom i radom nastaviti sa stabilnim i kontinuiranim rastom,“ izjavio je vlasnik i CEO Real grupe Krešimir Renzo Prosoli.

Metodologija koju RECMA koristi za izradu izveštaja je ekskluzivna; njihov godišnji Overall Activity Volume izveštaj prikazuje udele na (pojedinačnom) tržištu i rast agencija, temeljeno na ukupnoj medijskoj aktivnosti. U ukupnu medijsku aktivnost su uz „tradicionalne“ kanale oglašavanja (TV, print, radio, OOH) uključeni i svi „netradicionalni“ kanali oglašavanja (digitalni mediji, PR, eventi, sponzorstva), koji u većini tržišnih alata nisu nadzirani no predstavljaju veliku količinu usluga koje Real grupa osigurava klijentima u sklopu medijskog „full service“ pristupa.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!