REGION – Konkurs Plaktivat raspisan je početkom marta osmi put za redom u organizaciji slovenačke agencije TAM-TAM. Plaktivat je fuzija dobre društveno odgovorne ideje, kreativnosti i javnih medija. U isto vreme, projekat upozorava i na efikasnost, društvenu ulogu i odgovornost koju može da zauzme gradski plakat kao raširen i uticajan medijski format.
Ovog puta konkurs s naslovom „Pokreni se i trči“ TAM-TAM organizuje u saradnji sa Olimpijskim komitetom Slovenije – Udruženje sportskih asocijacija (OKS-USA). Živimo, naime, u vremenu kada stepen razvijenosti mnogim ljudima omogućava život s malo ili bez fizičkog napora pri obavljanju svakodnevnih aktivnosti. Fizički pasivan životni stil ima često negativne posledice na naše raspoloženje i zdravlje. Oni koji ne obavljaju fizički posao ili ne vežbaju, imaju veće mogućnosti za nastanak hroničnih bolesti i gojaznosti, što na kraju krajeva može da dovede i do psihičkih posledica.
Dosta Slovenaca redovno šeta, međutim, poznato je i da se 440.000 (22%) Slovenaca nikada ne bavi sportom.
Plaktivat tako u svom osmom izdanju ostaje veran svojoj društveno odgovornoj ulozi i podstiče pozitivne promene u našoj glavi i širem društvu. Tomaž Drozg, direktor društva TAM-TAM kaže: „U TAM-TAM-u osećamo odgovornost za dalji društveni razvoj. Mislimo da je gradski plakat, kao izuzetno raširen i istovremeno najstariji medijski format s velikim uticajem, pravi format za uticaj na javno mnjenje i pomeranje granica. Ovog puta s PLAKTIVAT-om pozivamo vas da kreirate na temu kretanja, a svi koji žele da učestvuju treba da predaju svoje radove do uključujući 7. aprila 2017. godine“.
Više o predmetu i cilju konkursa pročitajte na http://tam-tam.si/eng/Plaktivat.