today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#rADionica: NO Excuses

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Četvrta po redu rADionica na temu „NO Excuses“ biće održana 15. septembra u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor u agenciji New Moment New Ideas Company Y&R.

Kada vam je klijent poslednji put rekao „hvala“, a kada ste vi njemu poslednji put rekli „izvini“? Može li odnos između klijenta i agencije funkcionisati bez izvinjenja i izgovora? Agencija ne valja, klijent nema dovoljno budžeta, nemamo dobar tim, prekratki rokovi… Koji je vaš poslednji izgovor bio – zašto niste uspeli da uradite dobar posao? Da li je i vama „pas pojeo prezentaciju“?

Cilj ove rADionice biće da se uz pomoć timskog rada razbiju svi stereotipi izvinjenja i izgovora u odnosu klijent – agencija.

rADionica je namenjena svima koji žele da usavrše svoje veštine u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata, steknu praktično i primenjivo znanje i umreže se sa kolegama iz Srbije i regiona. rADionica traje tri sata, a akcenat je na praktičnom radu. Na kraju rADionice, polaznici dobijaju sertifikat.

O predavaču:
Dušan Drakalski, u poslednjih 10 godina, radio je kao filmski i kreativni direktor. Karijeru je započeo 1997. godine u agenciji S Team Bates Saatchi & Saatchi. Trenutno se nalazi na poziciji regionalnog kreativnog direktora u agenciji New Moment New Ideas Company Y&R.

Njegov rad priznat je na mnogim festivalima širom sveta, uključujući i Cannes, Eurobest, New York Festival, Epica, Golden Drum, Moscow International Advertising Festival, kao i na brojnim regionalnim festivalima. Pod njegovim vodstvom, New Moment je dobio titulu Agencija godina na Golden Drum festivalu 2013. godine, a New Moment Skopje prvog Titanijumskog kanskog lava.

Bio je visoko ocenjen predavač na festivalu u Kanu, Golden Drum i Eurobestu. Radio je na velikom broju klijenata poput Kamenitza, Cosmofon, Vivacom, Vlada Makedonije, One Operator, Postbank, Viva, Slovenia Telecom, IPKO Operator, Millenium Cinema itd.

Prijave za rADionicu otvorene su do 9. septembra, a broj mesta je ograničen.

Cena kotizacije iznosi 5.000 dinara.

Za više od tri kotizacije odobren je popust od 10%. Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Za više informacija: ivana@www.marketingmreza.rs.

Facebook, Twitter, LinkedIn

Zvaničan haštag: #rADionica

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!