today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Radije kupujemo personalizovane poklone!

SVET – Ključ za ostvarenje maksimalnih prihoda u 2015. godini može biti ponuda većeg izbora poklona sa ličnim pečatom kupcima, naročito tokom sezone darivanja. Ovo je rezultat studije koju je sprovela kompanija MasterCard o potrošačkim navikama kupaca tokom sezonske kupovine, a koja otkriva da ljudi vole da poklanjaju i primaju poklone koji mogu biti personalizovani (46%) i poklone koji imaju lični značaj (44%).
Ova studija sprovedena širom Evrope koja je obuhvatila preko 15.000 kupaca iz 17 zemalja (Austriji, Belgiji, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Poljskoj, Rusiji, Španiji, Švedskoj, Švajcarskoj, Turskoj, Velikoj Britaniju, Češkoj, Grčkoj, Mađarskoj i Rumuniji) otkriva različite percepcije o poklanjanju u potrošačkoj klimi i u situaciji kada se ljudi svakodnevno suočavaju sa zahtevima vezanim za vreme kojim raspolažu. Zaključci takođe ukazuju na neprekidne ekonomske pritiske širom Evrope s kojima se ljudi lično susreću. Ova studija ističe da je u tim okolnostima, upravo pažnja ono što kupcima najviše znači: razumevanje šta ljudi zaista žele (87%) i pažnja (86%) su glavni prioriteti ljudi kada je u pitanju darivanje.
Pored toga što je naglašena bitnost pažnje, ova studija ističe da skoro trećina Evropljana smatra da je poklanjanje gotovine uvredljivo, iako jedna desetina njih ipak priznaje da su to već uradili. Jedan od izgovora koji su oni koji su primili gotovinu kao poklon naveli je taj da njihove drage osobe nisu znale šta da kupe (45%). Ovo predstavlja priliku za trgovce da pomognu ovim kupcima da novac potroše pažljivije i da na taj način obezbede da prihod ne zaobiđe njihovu prodavnicu kao što bi to bio slučaj kod poklanjanja gotovine.
Studija je otkrila i da većina ispitanika (78%) voli da kupuje poklone jednu nedelju unapred, ili čak ranije. Međutim, kada je ipak reč o kupovini u poslednjem trenutku, muškarci (34%) su skloniji od žena (27%) da ostave kupovinu poklona za poslednji trenutak.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!