SVET – PRovoke, do nedavno Holmes Report, tradicionalno je objavio godišnju analizu Global Creative Index, koja rangira najkreativnije agencije, oglašivače i kampanje na globalnom nivou.
Osmo izdanje globalnog kreativnog indeksa analizira prijavljene kampanje i pobednike sa više od 25 PR, digitalnih i marketinških nagrada iz celog sveta tokom perioda od 12 meseci, a završava se sa Global SABRE nagradama iz 2020. godine. U analizu su uključene i PR kategorije i dobitnici sa kreativnih festivala, poput Cannes Lions, uz napomenu da se neka od takmičenja ove godine nisu održala zbog pandemije COVID-19.
Američka agencija BCW proglašena je za najupešniju u 2020. godini. Ova agencija prvi put je prestigla velike PR gigante poput Edelmana, Ketchuma i Weber Shandwicka.
Weber Shandwick ove se godine našao na četvrtom mestu, iako je prethodne četiri ubedljivo bio na samom vrhu Global Creative Indexa. „Broadway the Rainbow“ najbolja je kampanja u 2020. godini, dok je P&G, treću godinu za redom, najbolji oglašivač.
Top 5 holding grupa ove godine su:
1. WPP
2. Omnicom
3. Interpublic
4. DJE Holdings
5. Dentsu Inc
Više informacija pronađite na sajtu PRovoke.