Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prosumers – milenijalsi kao (ne)korišćeni resurs

Izazov 250215- (349 of 350)Termin prosumers svakako nije nov, ali se njegovo značenje i dalje menja. Potrošači danas postaju advokati proizvoda i brendova i tako značajno utiču na uspešnost u poslovanju kompanija. Ovo je činjenica koju ne možemo ignorisati. Gledajmo na to kao na priliku za razvoj.

Komunikacione tehnologije se ubrzano razvijaju, informacija nikad brže i dalje nije dosezala nego što je to slučaj danas. Sve je dostupno onlajn, a prostora za izražavanje sopstvenih stavova i vrednosti je sve više. Generacija Milenijals u ovome pliva kao riba u vodi. Rođeni između ranih osamdesetih i kasnih devedesetih, oni danas čine trećinu ukupne populacije. Odrasli su i odrastaju na Internetu, smartphone-u, lap-topu, tabletu. Društveni mediji su im druga kuća – tamo uče, druže se, razmenjuju, pitaju i odgovaraju, deluju, izražavaju svoje stavove i vrednosti. Veoma su informisani i nastoje da budu uključeni u sve. Žele da budu pitani, važno im je da ih čujemo. „Uključi me i razumeću ono što radiš i što želiš da poručiš‟. U njihovoj prirodi je da žive, uče, rade, pa i konzumiraju interaktivno. Veruju da mogu da učine svet boljim.

Milenijalsi nikako nisu pasivni risiveri, oni su aktivni ruteri. Veruju onom ko ima iskustvo s vašim proizvodom ili uslugom, s vašom kompanijom uopšte. Imaju inicijativu, znanje i želju da svoje znanje dele. Ako im dozvolimo. Ako smo spremni za promene, voljni da im verujemo, hrabri da pustimo kontrolu. (Ni)Jedna perspektiva ne priča celu priču. Ključ je u uvezivanju kroz dijalog i kolaboraciju.

Kako Jimmi Rembiszewski kaže: „Brand building now is like LEGO. If before we gave consumers „a house‟, now we are giving LEGO building blocks and they are building the brands themselves.“ Dakle, kokreacija u procesu inovacije. Milenijalsima ne možemo servirati gotova jela. Oni su mirođija u svakoj čorbi. Za njih vrednost nije u proizvodu/usluzi, nego u onome što potrošači s njim čine. Kako okupljate zajednicu oko svog brenda i širite mrežu? Koliko ste društveno odgovorni?

Izazov je njihova zona komfora, a povratna informacija pokretač i inspiracija.

Na koji način biste vi mogli da izazovete Milenijalse da vam asistiraju da zajedno gradite i razvijate brend? Dođite na radionicu „Prosumers – milenijalsi kao (ne)korišćeni resurs“ na forumu IZAZOV 2016 da zajedno smislimo kako!

Autor teksta:
Jelena Popović, Head of Qualitative Research i Ivana Baucal, Project Manager, MASMI Beograd

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!