Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Program 15. Sempla

Jubilarni, 15. seminar medijskih trendova (SEMPL), koji će se održati 28. i 29. novembra 2013. u portoroškom Grand hotelu Bernardin, ugostiće preko dvadeset međunarodnih medijskih i marketinških stručnjaka. Oni će u skladu s crvenom niti konferencije „Vodi ili odustani“ („Lead or Let Die“) učesnike upoznati s novim, inovativnim rešenjima i trendovima na medijsko-komunikacionom području u regiji i po svetu.
Konferencija će otpočeti okruglim stolom pod naslovom „Medijska konklava – beli dim nad Balkanom“, na kojoj će Pavel Stanchev, direktor medijskog društva Antenna Group Balkan, Tomaž Drozg, direktor i vlasnik izdavačke kuće Adria Media Ljubljana, i Tomislav Wruss, urednik hrvatskih novina Jutarnji list, raspravljati o potrebnim prilagođavanjima i rešenjima za buduću uspešnu saradnju medija koji se suočavaju s izrazitim padom oglašivačkih prihoda i promenjenim navikama medijskih potrošača.
Aleksander Smigielski, medijski direktor za Srednju i Istočnu Evropu u društvu Unilever, jednom od najvećih oglašivača na svetu, govoriće o očekivanjima oglašivača prema medijima i medijskim agencijama kao i o tome šta je potrebno za potpuno partnerstvo među svim igračima u oglašivačkom trouglu. Gerhard Fehr, direktor švajcarskog konsultantskog društva FehrAdvice, posvetiće se bihejvioralnoj ekonomiji i razotkriti uzorke ponašanja neracionalnog potrošača, a Yannig Roth, mladi francuski istraživač kreativne internet platforme eYeka, govoriće o platformama za masovno finansiranje (crowdsourcing) koje postaju bitan deo oglašivačkog produkcijskog procesa. Sledi predavanje Aleksandre Drecun, direktorke srpskog Centra za promociju nauke, koja će se posvetiti karakteristikama vođa budućnosti.
U popodnevnom delu prvog dana Sempla učesnici će najpre slušati Sašu Peševa, generalnog direktora makedonske oglašivačke agencije New Moment New Ideas Company, koji će predstaviti njihovu titanijumskim lavom nagrađenu akciju „10 metara udaljeni“ i istaći značaj kreativnosti izvan ustaljenih okvira. Tome će slediti predavanja Paraga Bhandarija, osnivača i direktora američke agencije UG Strategies, koja se bavi osmišljanjem marketinških strategija za ciljnu grupu mladih od 16 do 35 godina, Kivilcim Kayabali, turske partnerke američke neuromarketinške agencije SalesBrain, Lee Stanković, vođe digitalnih kreativnih rešenja u srpskoj agenciji Communis DDB, koja će se posvetiti kreiranju aplikacija i njihovim koristima, i Todda F. Browna, izvršnog potpredsednika za poslovni razvoj u američkom preduzeću yap.TV, koji će govoriti o društvenoj televiziji (social TV).
Prvi dan konferencije zaokružiće okrugli sto pod naslovom „Trebaju nam partneri, a ne neprijatelji“, namenjen istraživačkim društvima koja se usled novih tehnologija, velikih baza podataka i drugačijeg poimanja potrošača takođe suočavaju s brojnim izazovima. Veče će obeležiti svečana podela nagrada Sempler kreatorima najboljih medijskih strategija godine u regiji s plesno-vizuelnim performansom grupe En Knap i kolektiva Komposter.
Uvodno predavanje drugog dana Sempla pripašće Mihi Vogelniku, partneru u istraživačkom preduzeću Valicon, koji će se posvetiti beskonačnim zbirkama podataka (tzv. big data) o potrošačima i kako ih preduzeća mogu upotrebiti za razumevanje svojih stranki i komunikaciju s njima. Ksenija Latković Kozarac, izvršna direktorka hrvatske medijske agencije OMD zatim će govoriti o izmenjenoj ulozi medijske agencije koja već dugo nije fokusirana samo na medijsko planiranje, a Victoria Davies, direktorka distribucije i poslovnog razvoja za Jugoistočnu Evropu u društvu Discovery Networks CEEMEA, predstaviće dve detaljne evropske studije o razlikama između modernih muškaraca i žena te njihovim očekivanjima i shvatanju izmenjenih društvenih uloga.
Caroline Skipsey, izvršna direktorka britanskog preduzeća Igniyte, posvetiće se internetu, odnosno očuvanju ugleda preduzeća i robnih marki na njemu, a stručnjak za medije iz Nemačke, dr. Ivana Uspenski, svoju prezentaciju posvetiće pojavi „uredništva robnih marki“ koje menjaju model saradnje između klijenata i agencija. 15. Sempl zaključiće se predavanjem Marie Mountaner, vođe internet trgovine španske modne marke Desigual, koja će pokazati kako se skromne investicije u oglašavanje mogu zameniti kreativnošću.

Više informacija o predavačima i programu nalazi se na internet stranici 15. Sempla.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!