Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

PROACTIVE utiče na celokupnu PR struku u regionu

PROACTIVE, deveta regionalna konferencija o odnosima s javnošću, održava se od 23. do 25. maja na Kozari u Bosni i Hercegovini. Ovaj regionalni skup i ove godine okupiće veliki broj PR-ovaca iz BiH, Srbije, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije. O ovogodišnjoj konferenciji za portal Marketing mreža govori Dragan Močević, generalni direktor agencije PRIME Communications koja je organizator skupa.

Šta učesnici ovogodišnjeg PROACTIVE-a mogu očekivati i zbog čega ne smu propustiti 9. regionalno okupljanje komunikatora iz celog regiona?
Program devete regionalne konferencije o odnosima s javnošću PROACTIVE prilagođen je potrebama komunikatora s obzirom da se većina kompanija i organizacija nalazi u periodu krize u kome je potrebno dodatno komunicirati sa svim ciljanim javnostima. Stoga će i teme PROACTIVE-a ove godine biti interno komuniciranje, trendovi u PR-u, krizna komunikacija, a kao i prethodnih godina posebnu pažnju ćemo posvetiti komunikaciji na društvenim mrežama i internetu uopšte, s obzirom da je to potpuno promenilo opis posla PR profesionalaca.

Prvi PROACTIVE organizovan je pre devet godina. Zbog čega ste se tada odlučili da pokrenete ovaj edukativni projekat?
PROACTIVE je konferencija koja je nedostajala PR profesionalcima iz Bosne i Hercegovine i kolegama iz regije. U tom trenutku u BiH nije bilo nijednog skupa posvećenog odnosima s javnošću, tako da je pokretanje PROACTIVE-a bio logičan sled naših aktivnosti jer smo pre toga organizovali specijalističke kurseve o PR-u i mnoge jednodnevne i dvodnevne seminare.
Uvek nastojimo kroz naše edukativne projekte da doprinesemo i razvoju PR profesije u BiH jer smo sigurni da tako možemo stvariti bolje uslove za rad svim PR-ovcima.
Drago nam je da je dobra energija PROACTIVE-a prepoznata i u regiji i da mnogi već na kraju konferencije upisuju u kalendare datum za sledeće konferencije.

Redovno posećujete konferencije o komunikaciji u regiji. Po čemu se razlikuje PROCTIVE od njih?
Proactive je specifičan po tome što predavači na konferenciji aktivno učestvuju u svim predavanjima i razmenjuju iskustva sa mnogo mlađim kolegama i početnicima u PR-u što je jedna vrednost koju ne možemo videti na drugim konferencijama. Osim toga Proactive je konferencija koja postavlja trendove i moramo reći da neke teme i predavanja na PRROACTIVE-u koja su bila pre dve, tri ili četiri godine tek sada dolaze na red na sličnim konferencijama, a da smo posebno sa edukacijom PR profesionalaca u oblasti promena koje su donele društvene mreže i online komuniciranje zaista postavili neka nova pravila i neke nove trendove.

Da li je teško svake godine napraviti bolju konferenciju od prethodne i uvek ponuditi nešto novo?
To je najveći izazov koji svake godine stoji pred ekipom koja se bavi organizacijom PROACTIVE-a, i do sada smo uspeli pomerati granice i svakom novom konferencijom postizati još bolje rezultate. I za devetu konferenciju pored odličnog programa koji je već definisan spremamo i nekoliko dodatnih iznenađenja za učesnike i nadamo se da ćemo nastaviti tu tradiciju pomeranja granica.

Da li su poznanstva i iskustva stečena na PROACTIVE-u uticala na razvoj agencije PRIME Communications, te promociju PR struke u BiH?
Na PROACTIVE-u su započete mnoge druge edukativne i poslovne ideje, sklopljeno je mnogo novih poznanstava i dogovora o saradnji, tako da je PROACTIVE uticao ne samo na PRIME, nego na celokupnu PR struku regije.

Šta će učesnici ovogodišnje konferencije moći “poneti” sa Kozare?
Učesnici će sa Kozare sigurno moći da ponesu nova znanja i veštine za koja se stručnjaci koji dolaze kao predavači na PROACTIVE svake godine potrude. Prezentacije se spremaju posebno za PROACTIVE, nove ideje, case-ovi i saznanja se čuvaju za ovu priliku, tako da smo sigurni da će moći da vide i čuju dosta novih i zanimljivih pojmova, ali i da steknu nova znanja koja će im omogućiti da bolje obavljaju svoj posao.

Više informacija o konferenciji možete saznati na www.proactive.ba.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!