Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

PRO.PR: Tri dana povezivanja u pokretu!

REGION – U subotu u Sarajevu u hotelu Hollywood završena je 12. po redu PRO.PR konferencija, regionalna konferencija za komunikacijski i brend menadžment. U skladu sa sloganom konferencije, više od 200 stručnjaka za komunikacije iz ovog dela Evrope, imali su priliku povezati se međusobno u pokretu i poslušati predavanja renomiranih predavača iz mnogih uglednih institucija i udruženja iz cele Evrope.
„Odnosi s javnošću definitivno izlaze iz krize. Nakon četiri godine turbulencija, struka ulazi u novi rast, razvoj i prosperitet. Tom rastu, pre svega, doprinose novi mediji koji stvaraju nove pozicije, funkcije i nova pravila igre u upravljanju komunikacijama“, izjavio je na ceremoniji otvaranja predsednik organizacijskog odbora PRO.PR-a Danijel Koletić.
Prvog dana konferencije najjači utisak ostavile su dve zanimljive studije slučaja UniCredit banke i kompanije IKEA, ali i predavanja Georga Ellisa (direktor u kompaniji Gellis) i Cormaca Smitha (UK Local Government Communications).

Glavna poruka drugog dana PRO.PR konferencije glasila je – „Poverenje je najvažnije“. Konferenciju je otvorio Alessandro Buttice, glasnogovornik Evropskog odseka protiv krivotvorenja pri Evropskoj komisiji, koji je ekskluzivno prezentovao novu kampanju koja bi trebala uticati na svest potrošača kada razmišljaju o kupovini „fake“ proizvoda i upoznao je učesnike sa glavnim porukama projekata Evropske komisije na tom području.
Svojim izlaganjem, najveću pažnju privukao je Goran Milić, programski direktor Al Jazeera Network. Na jednostavan i razumljiv način, Milić je govorio o važnosti pozitivnog novinarstva i ulozi osobe koja se bavi odnosima s javnošću u kreiranju komunikacijskih poruka.
Alex Aiken, izvršni direktor komunikacija Vlade Ujedinjenog kraljevstva, uz praktičan pogled učesnike je upoznao sa trendovima novog načina komuniciranja javne uprave i izazovima s kojima se danas susreću političari i svi oni koji se bave komuniciraju u javnoj upravi.

Miša Lukić, član odbora i suvlasnik agencije Publicis Group Serbia, dao je nove smernice prema kojima je „BrandSapiens“ potreban ljudima i kako će poruka “Brend – Wow“ obeležiti vreme ispred nas. Konferencija je završila okruglim stolom pod nazivom „Lobiranje“, na kojem su učestvovali George Ellis (Gellis sprl), Džejna Bajramović (Fabrika duvana Sarajevo Tobacco), Alen Kišić (Varaždinska županija), a sve pod upravljanjem Richarda Linninga, potpredsednika Svetskog udruženja za odnose s javnošću (IPRA). Glavni izazov lobiranja je etika u dvosmernoj komunikaciji, koja je bitna ne samo na području odnosa s javnošću nego i poslovanja uopšte.

Veče drugog dana konferencije održana je svečanost uručenja PRO.PR Awards. Svečanost PRO.PR Awards je utemeljena kako se ne bi zaboravili pojedinci koji na stručan, etičan i kreativan način upravljaju komunikacijskim procesima i doprinose razvoju struke odnosa s javnošću.
Priznanje PRO.PR Vision Manager pripalo je Edhemu Foči, direktoru Al Jazeere Network Sarajevo, a laureati priznanja PRO.PR Awards su: Betul Mardin (Republika Turska), Cormac Liam Smith (Velika Britanija) George Ellis Ruano (Belgija), Andrey Barannikov (Ruska Federacija), Anja Linić Sikavica, Sandro Baričević, i Olivera Međugorac (Republika Hrvatska), Dunja Mijatović i Mirna Šoja (Republika Bosna i Hercegovina), Maja Šotra, Ethem Numić i Žana Ranković (Republika Srbija), Mojca Beljan i Tamara Valenčić (Slovenija) te Emilija Zografska i Jovanka Radović (Makedonija).

Trećeg dana PRO.PR konferencije svoja iskustva sa učesnicima podelila predsednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću (IPRA) za 2014. Zehra Gungor iz Turske. Gungor je svojim izlaganjem skrenula pažnju na važnost širenja znanja o društvenim mrežama, a zaključila ga je tvrdnjom da su emocije ključ uspeha u komuniciranju.
Sandro Baričević iz Coca-Cole predstavio je društveno odgovorno poslovanje i male tajne strategije te multinacionalne kompanije. Predavanje koje je pobudilo najviše pažnje bilo je slučaj kriznog komuniciranja „Gambro“, italijanske kompanije Ferpi koja je bila izolovana tokom razornog potresa koji je pogodio Italiju 2012. godine.
Konferencija je završila okruglim stolom pod nazivom „30 godina od Zimskih Olimpijskih igara u Sarajevu“. Sledeća, 13. PRO.PR konferencija održaće se u Hrvatskoj, na ostrvu Krk, u gradu Malinskoj u aprilu 2015. godine, najavili su organizatori.

Više informacija o konferenciji PRO:PR pronađite na http://pro-pr.com/?lang=hr

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!