Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Privlačnost ili površnost?

Izazov 250215- (302 of 350)Ne tako retko, svako od nas se ponekad vraća maštarijama iz detinjstva, kada smo razmišljali šta ćemo biti kad porastemo i gde bismo voleli da radimo. Neki danas verovatno rade nešto potpuno suprotno od detinjih želja, a neki su pak ostvarili snove i postali deo timova njihovih omiljenih brendova iz detinjstva.

Zašto su mnogi kao deca ili tinejdžeri želeli da rade za Disney, Mattel, Kinder, Mercedes, Apple ili za Nutellu? Da li samo zato što su obožavali njihove proizvode i nisu mogli dda zamisle dan bez njih ili zato što su zamišljali atmosfere, ljude, procese i magiju rada u ovim kompanijama? Bilo kako bilo, ove kompanije su svesno ili nesvesno, površno ili sistematski, radile na svojoj poželjnosti kao poslodavca.

Da li put za stvaranje prepoznatljvog i poželjnog korporativnog brenda mora da ide preko nebrojeno mnogo proizvodnih i uslužnih kampanja u kojima pričamo o “nikad povoljnijim cena”, “raznim besplatnostima”, “akciji dok traju zalihe” i “najpovoljnijim uslovima baš ovog meseca”? Sigurno je da nije obavezno, niti bi trebalo ići tim putem. Trendovi iz okruženja, diktirani ekonomskom situacijom i smanjenim budžetima, kao i desetinama novih proizvoda koji se lansiraju svakodnevno, ostavljaju nam sve manje prostora za komunikaciju pravih korporativnih priča. O korporativnom brendu se priča retko, a specifično o employer brendu samo kada kompanije raspisuju konkurs za atraktivne pozicije ili kada učestvuju na sajmovima zapošljavanja. Površnost, zar ne?

Koliko se današnje kompanije bave svojim imidžom poslodavca, da li je on u skladu sa vrednostima eksternog potrošačkog brenda, da li su današnje kompanije svesne da građenje jedinstvenog brenda počinje iznutra (inside – outside model brenda) i umeju li da daju odgovor na pitanje zašto je jedinstveno raditi baš kod njih? Sve ovo je samo deo pitanja kojima ćemo se baviti na radionici “Employer brand – privlačnost ili površnost?”, koja će biti održana na drugom forumu komunikacionih lidera IZAZOV 2016.

Ideja radionice je da sa stručnjacima za komunikacije koji dolaze i iz kompanije i iz agencija, definišemo trenutnu percepciju i stepen razvoja employer brand koncepta u Srbjii, skrenemo pažnju na njegov višestruki značaj za celokupno poslovanje i imidž, kao i da predstavimo model stvaranja snažnog i jedinstvenog brenda koji je prepoznatljiv.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Jelena Uzelac Vasić, Strategic Development Director, DNA Communications

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!