today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pristop slavi 20. godina postojanja

Pristop, koji je osnovan 26. avgusta 1992, slavi 20. godina poslovanja. Na društvenim mrežama Twitter i Facebook, na oba Pristopova profila, od nedelje traju aktivnosti koje su nazvali ’20 dana za 20 godina’. To znači da Pristopovci 20 dana zaredom na obe mreže otkrivaju zanimljive detalja iz istorije Pristopa. Svaki dan za svaku godinu.
Na Twitteru se aktivnosti odvijaju pod oznakom #20yrsmade, a na Facebooku /20YRSMADE. Predstavnici Pristopa su obećali da će na tim komunikacijskim kanalima objaviti i mnoge detalje koji o Pristopu do sada nisu bili poznati. Povodom 20. rođendana, Pristopovci će u auli agencije u septembru otvoriti i izložbu na kojoj će klijenti i drugi posetioci moći videti sekvence iz života Pristopa u proteklih 20 godina.
Istorija Pristopa počela se pisati nekoliko godina pre nego je Pristop i formalno osnovan. Sve je počelo kada je Dejan Verčič u maju 1989. na kafu, u tadašnji hotel Turist, pozvao Francija Zavrla. Imao je ideju o osnivanju Međunarodnog novinskog centra i Slovenske novinske agencije. Razgovori s drugima nisu urodili plodom tako da su sami prvo osnovali komunikacijsku grupu INI, a zatim i Međunarodni novinski centar Ljubljana. Te, 1989., u Delovom neboderu su iznajmili nekoliko kvadratnih metara veliku sobu bez prozora. Pridružio im se još i Franci Perčič (sadašnji savetnik slovenskog predsednika Türka), počeli su pripremati bilten IN (Informacije iz Slovenije), dok uskoro nisu zaključili da postoji tržišna niša – poduzeća kojima su nudili mogućnost prezentacije, jer sama o sebi nisu znala ništa napisati; tako su otkrili – Public relations.
Kako o tome šta je PR nisu znali ništa, Dejan je organizivao put u London gde se sa Francijem zaputio kao gost Njenog kraljevskog veličanstva. Posetili su PR agencije, pokupili njihovo znanje i već u Londonu doneli odluku da će, odmah po povratku, osnovati PR Centar. PR Centar, u kojem im se pridružio i Brane Gruban, delovao je u okviru Međunarodnog novinskog centra Ljubljana, a prvog su klijenta dobili u julu 1990. – fabriku papira i celuloze Videm iz Krškog. U jesen iste godine počeli su pratiti izveštavanje medija. Januara 1991. godine realizivali su prvi trening javnog nastupa za tadašnjeg stečajnog upravnika Elana, Igora Trillera. Jelko Kacin, tadašnji ministar za informisanje, 3. jula 1991. dobio je prvu analizu medija koja je sadržala analizu pisanja srpskih i hrvatskih medija o junskom ratu u Sloveniji. Malo ko zna da je PR Centar osnovao Slovensku novinsku agenciju (Slovenska tiskovna agencija), koja je počela sa radom 20. juna 1991., a zvanično je bila osnovana odlukom Vlade 25. juna.
Grupacija INI, Međunarodni novinski centar Ljubljana i PR Centar su se 26. avgusta 1992. godine udružili i osnovali pravno lice PRISTOP čiji su osnivači Brane Gruban, Dejan Verčič i Franci Zavrl.

Izvor: Media Marketing

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!