today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Priprema budućih lidera za rešavanje kriznih situacija

U okviru projekta „Panel Lidera“ koji sprovodi Fakultet za menadžment Univerziteta Metropolitan, dr Sanja Vučinić, Client Service direktorka u agenciji SVA i autorka knjige “Strategije komunikacije u kriznim situacijama”, održala je predavanje na temu „Kako izbeći krizne situacije u kompanijama“.

Sanja je sa studentima podelila svoje iskustvo u oblasti upravljanja kriznim komunikacijama i objasnila da „svaka kriza kao tačka preokreta, uz dobro upravljanje i strateški planiranu komunikaciju, može biti prilika za promenu na bolje“. Na osnovu upečatljivih primera iz prakse, približila im je načine za detekciju slabih tačaka kompanije i projektovanje mape potencijalnih kriza kao polazne osnove za kreiranje kvalitetnih kriznih planova.

„Za gubitak imidža uglavnom nije kriva sama kriza, već način na koji organizacija komunicira s javnošću. Da bi u tome bila uspešna, potrebni su joj dobri pripovedači koji znaju da ključni izvor informacija kontroliše tok krize.“ istakla je Sanja Vučinić. A kako svaka dobra priča pored zapleta i raspleta, odnosno krize i njenog rešenja, mora da ima i heroja, Sanja je poželela studentima da upravo oni budu budući heroji koji će uspešno predviđati i rešavati krizne situacije tako da ih sve manje imamo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!