U okviru projekta „Panel Lidera“ koji sprovodi Fakultet za menadžment Univerziteta Metropolitan, dr Sanja Vučinić, Client Service direktorka u agenciji SVA i autorka knjige “Strategije komunikacije u kriznim situacijama”, održala je predavanje na temu „Kako izbeći krizne situacije u kompanijama“.
Sanja je sa studentima podelila svoje iskustvo u oblasti upravljanja kriznim komunikacijama i objasnila da „svaka kriza kao tačka preokreta, uz dobro upravljanje i strateški planiranu komunikaciju, može biti prilika za promenu na bolje“. Na osnovu upečatljivih primera iz prakse, približila im je načine za detekciju slabih tačaka kompanije i projektovanje mape potencijalnih kriza kao polazne osnove za kreiranje kvalitetnih kriznih planova.
„Za gubitak imidža uglavnom nije kriva sama kriza, već način na koji organizacija komunicira s javnošću. Da bi u tome bila uspešna, potrebni su joj dobri pripovedači koji znaju da ključni izvor informacija kontroliše tok krize.“ istakla je Sanja Vučinić. A kako svaka dobra priča pored zapleta i raspleta, odnosno krize i njenog rešenja, mora da ima i heroja, Sanja je poželela studentima da upravo oni budu budući heroji koji će uspešno predviđati i rešavati krizne situacije tako da ih sve manje imamo.