Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Priprema budućih lidera za rešavanje kriznih situacija

U okviru projekta „Panel Lidera“ koji sprovodi Fakultet za menadžment Univerziteta Metropolitan, dr Sanja Vučinić, Client Service direktorka u agenciji SVA i autorka knjige “Strategije komunikacije u kriznim situacijama”, održala je predavanje na temu „Kako izbeći krizne situacije u kompanijama“.

Sanja je sa studentima podelila svoje iskustvo u oblasti upravljanja kriznim komunikacijama i objasnila da „svaka kriza kao tačka preokreta, uz dobro upravljanje i strateški planiranu komunikaciju, može biti prilika za promenu na bolje“. Na osnovu upečatljivih primera iz prakse, približila im je načine za detekciju slabih tačaka kompanije i projektovanje mape potencijalnih kriza kao polazne osnove za kreiranje kvalitetnih kriznih planova.

„Za gubitak imidža uglavnom nije kriva sama kriza, već način na koji organizacija komunicira s javnošću. Da bi u tome bila uspešna, potrebni su joj dobri pripovedači koji znaju da ključni izvor informacija kontroliše tok krize.“ istakla je Sanja Vučinić. A kako svaka dobra priča pored zapleta i raspleta, odnosno krize i njenog rešenja, mora da ima i heroja, Sanja je poželela studentima da upravo oni budu budući heroji koji će uspešno predviđati i rešavati krizne situacije tako da ih sve manje imamo.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!