Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PRiče o kojima se tokom 2014. godine najviše PRičalo!

SVET – Premda se uvek mnogo lakše setiti negativnih PR priča i skandala, potrebno je istaknuti i one pozitivne koje su obeležile godinu iza nas. Jedna od najzapaženijih kampanja koja je obeležila 2014. godinu zasigurno je Ice Bucket Challenge zahvaljujući kojem je u samo nekoliko nedelja nastalo mnoštvo video snimaka ljudi koji su se polivali ledenom vodom i zatim prosleđivali izazov svojim prijateljima i porodici. Viralna kampanja, kojoj je bio cilj podići svest o amiotrofičnoj lateralnoj sklerozi, pomogla je prikupiti desetine miliona dolara za ALS Association, a u njoj su učestvovale i brojne osobe iz regiona.
Potencijale tradicionalnih medija uspeo je iskoristiti i LeBron James koji je putem njih olakšao svoj povratak u Cleveland. Naime, James je člankom u Sports Illustratedu neutralizovao sve kritike koje su navodile da se vraća u Cleveland Cavaliersa zbog problema s vodstvom Miami Heata, odnosno loše klime među igračima. James je u članku istakao kako se vraća zbog želje da ponovo igra kod kuće.
U PR-u struci 2014. godina pamtiće se i po krizi koju je Adam Silver uspešno okončao zabranivši bivšem vlasniku LA Clippersa Donalda Sterlinga delovanje u NBA ligi zbog rasističkih primedbi, kaznivši ga pritom i sa 2,5 miliona dolara i uverivši ostale vlasnike kluba da ga prisile na prodaju udela u klubu.
Ovom spisku, koji je sastavio PR News, prestanak prodaje duvana u CVS Caremark drogerijama takođe spada u neke od najboljih PR priča u 2014. Ove su drogerije svojim postupkom pokazale da brendovi mogu koristiti komunikaciju kako bi gradili svest o svojim naporima u društveno odgovornom poslovanju, a time potaknuvši javnost da brine više o svom zdravlju.

Izvor: Edward Bernays

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!