Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prestrojavanja u grupaciji agencija za odnose s javnošću

Marketing mreža objavila je danas rezultate istraživanja agencija za komunikacije i odnose s javnošću, a u okviru studije Agency Report.

Agencija Represent Communications našla se na samom vrhu liste po poslovnom prihodu, i na sedmom mestu po neto dobiti. Ova agencija je u 2019. zabeležila rast po oba finansijska kriterijuma – 11,48% po poslovnom prihodu i 18,44% po neto dobiti. Represent je prošle godine uvećao tim za 13,33%.

Na drugom mestu po poslovnom prihodu u 2019. godini nalazi se agencija Fusion Communications. Ova agencija se popela za dva mesta u odnosu na 2018. godinu. Poslovni prihod uvećan je za 34,22%, a neto dobit opala je za 359,96%. Fusion Communications uvećao je tim za 6,67%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na četvrtom po neto dobiti nalazi se agencija Red Communications. Ova agencija zabeležila je rast u prošloj godini – 7,16% po poslovnom prihodu i 74,78% po neto dobiti.

Četvrto mesto po poslovnom prihodu pripalo je agenciji New Media Team. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda za 29,29% i rast neto dobiti od 121,77%.

Olaf&McAtter našao se na petom mestu po poslovnom prihod i na drugom po neto dobiti. Ova agencija zabeležila je veliki rast prihoda od 65,60%, kao i neto dobiti od 54,65%.

Agencija Right, koja se u 2018. godini nalazila na visokom drugom mestu po poslovnom prihodu, u 2019. našla se na šestom sa padom od 9,89%.

U okviru grupacije agencija za odnose s javnošću u 2019. osnovane su tri nove agencije. Jedna od njih je i agencija MAJO Public, u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, osnovana u junu 2019. godine. Zanimljiv je podatak da se ova agencija u 2019. godini našla na visokom devetom mestu po poslovnom prihodu i na prvom mestu po neto dobiti sa 35,4 miliona dinara.

Action Global Communications, posluje u Srbiji kao predstavništvo Kiparske istoimene PR agencije. Ova agencija ne nalazi se na listi PR agencija jer ne postoji ni jedan podatak o poslovanju iste. Agencija je aktivno pravno lice, osnovano u Srbiji 2001. godine.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 41 pravno lice koja se primarno bave komunikacijama i odnosima s javnošću. Ukupan poslovni prihod agencija za komunikacije i odnose s javnoću u 2019. porastao je za 18,46%, a neto dobit za čak 78,21%.

Broj zaposlenih u agencijama za komunikacije i odnose s javnošću veći je za 8,11%, a u 2019. iznosio je 240.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Više informacija pogledajte na infografiku ispod:

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!