Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prestanite da zbunjujete, počnite da ubeđujete!

Prvi neuromarketing workshop u Srbiji za profesionalce u oblasti komunikacija, eksperte za business development, top menadžment, ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove, u organizaciji agencije DNA Communications, biće održan 6. februara u hotelu Crowne Plaza Belgrade.
Predavač će biti dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA), koji će kroz svoj četvoročasovni program prisutne provesti kroz:

  • Najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing, komunikacije i prodaju;
  • Principe neuromarketinga: kako vaši kupci donose odluku o kupovini i kojih šest stimulusa jedino mogu da dosegnu deo mozga u kom se donose odluke;
  • Dijagnostiku „bolove“ (PAINS) koji upravljaju odlukama kupaca, mnogo više nego njihove „želje“ (WANTS) i „potrebe“ (NEEDS);
  • Stvaranje snažnih i kreativnih „tvrdnji“ (CLAIMS) koje brane jedinstvene benefite vaše ponude, čak i ako je to roba široke potrošnje;
  • Demonstraciju vaše poruke o „dobiti“ (GAIN) – sa Vašim najubedljivijim dokazima.

Dr Christophe Morin je BA u oblasti marketinga. Titulu MBA je stekao na Bowling Green State University, a MA u Psihologiji medija na Fielding Graduate University (FGU). Doktorat iz Psihologije medija stekao je na FGU. Na master i doktorskim studijama na FGU predaje Psihologiju neuromarketinga. Takođe je član odbora u Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA). Christophe je 2009. godine bio dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, a 2011. je dobio nagradu Great Mind Research Award organizacije Advertising Research Foundation.

Više informacija pronađite na sajtu http://dna.rs/salesbrain/sr/#workshop

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!