Prvi neuromarketing workshop u Srbiji za profesionalce u oblasti komunikacija, eksperte za business development, top menadžment, ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove, u organizaciji agencije DNA Communications, biće održan 6. februara u hotelu Crowne Plaza Belgrade.
Predavač će biti dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain (San Francisco, USA), koji će kroz svoj četvoročasovni program prisutne provesti kroz:
- Najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing, komunikacije i prodaju;
- Principe neuromarketinga: kako vaši kupci donose odluku o kupovini i kojih šest stimulusa jedino mogu da dosegnu deo mozga u kom se donose odluke;
- Dijagnostiku „bolove“ (PAINS) koji upravljaju odlukama kupaca, mnogo više nego njihove „želje“ (WANTS) i „potrebe“ (NEEDS);
- Stvaranje snažnih i kreativnih „tvrdnji“ (CLAIMS) koje brane jedinstvene benefite vaše ponude, čak i ako je to roba široke potrošnje;
- Demonstraciju vaše poruke o „dobiti“ (GAIN) – sa Vašim najubedljivijim dokazima.
Dr Christophe Morin je BA u oblasti marketinga. Titulu MBA je stekao na Bowling Green State University, a MA u Psihologiji medija na Fielding Graduate University (FGU). Doktorat iz Psihologije medija stekao je na FGU. Na master i doktorskim studijama na FGU predaje Psihologiju neuromarketinga. Takođe je član odbora u Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA). Christophe je 2009. godine bio dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, a 2011. je dobio nagradu Great Mind Research Award organizacije Advertising Research Foundation.
Više informacija pronađite na sajtu http://dna.rs/salesbrain/sr/#workshop