Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Preko 200 radova u konkurenciji za nagrade KAKTUS 2023!

Deveti po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada KAKTUS by Shoppster Srbija izazvala je ogromno interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Na konkurs za nagrade KAKTUS 2023, koji organizuje Marketing mreža, uprkos izazovima na tržištu, pristiglo je preko 200 prijava.

„Ovo je zaista ogroman uspeh kreativne industrije u Srbiji. Agencije i kompanije još jednom su dokazale da, bez obzira na izazove i teške uslove, kvalitetne ideje i kreativnost uvek opstaju! Baš kao i kaktus u pustinji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala: „Kvalitet pristiglih radova je zaista na visokom nivou. Žiri će imati veoma težak zadak, a ono što možemo da obećamo jeste fer, transparetno i stogo glasanja. Srećno svima u nastavku takmičenja i neka najbolji pobede!“

Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Najviše prijavljenih radova pristiglo je u kategorijama Pojedinačni radovi – TV, Digital – Social Media, Digital – Content marketing, Profitna integrisana kampanja i Brand Awareness integrisana kampanja. 

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2023 je nova kategorija – TikTok. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešnije TikTok naloge i kampanje. Takođe, umesto kategorije Web, uvedena je kategorija E-commerce, koja će nagraditi najuspešnije web prodavnice i platforme za online kupovinu.

Pored toga, Marketing mreža, i ove godine, dodeliće priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji – KAKTUS All Stars. Cilj KAKTUS All Stars nagrade jeste da podstakne i motiviše stručnjake iz agencija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Ovom nagradom, Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju kreativne industrije u Srbiji.

Nominovani za KAKTUS All Stars priznanja su svi stručnjaci iz agencija u Srbiji koji su prijavili svoje radove za tradicionalne KAKTUS 2023 nagrade. Ove godine nagrade će biti dodeljene u 11 kategorija. Spisak kategorija, kao i kriterijumi po kojima će se odrediti dobitnici KAKTUS All Stars priznanja dostupni su na sajtu KAKTUS ALL STARS.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 9. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2023, koji će biti održan 1. i 2. novembra u Beogradu, pod sloganom „Add to Heart“.

O tome ko će dobiti tradicionalne KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director, The Fun&Fit Company; Arsenije Krnjajski, Creative Director, Why Not Agency; Đorđe Đukanović, Creative Director, Havas Adriatic; Dušica Matijašević, Director of Advertising and Strategy, Executive Group; Filip Đorović, Marketing Director, Shoppster Srbija & Slovenija; Maja Uzelac, Chief Marketing & Digital Officer, L’oréal Adria-Balkan; Marija Kojčić, Head of PR, Lidl Srbija; Marko Anđelković, Digital Team Leader, Smartpoint Adria; Miodrag Marinković, Brand Development Director Adriatics, Frikom; Nevena Balšić, Creative Director, Leo Burnett; Nikoleta Pavlović, Head of Social Media, DRV; Una Zabunov, Šef službe za digitalne marketing komunikacije, Telekom Srbija; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Vladimir Simić, Creative Director, Mccann Beograd; Zorana Ćirica, Digital Associate Creative Director, Fullhouse Ogilvy.

Regionalni žiri ove godine činiće:Drago Mlakar, Regional Creative Director, Futura DDB (Hrvatska); Elena Božinova, Head of Creative & Design, Idea+ Communications (Severna Makedonija); Eva Gradišnik, Creative Director, SHIFT Agency (Slovenija); Jelena Doderović, Marketing Director, Mercator-CG (Crna Gora); Jurica Ćorluka, Head Of Creative, Señor (Hrvatska); Luka Mavretić, Creative Director, Imago Ogilvy (Hrvatska); Mirka Modrinić, Executive Creative Director, Pristop (Slovenija); Oliver Noveski, Partner & Media Director, Brand Union (Severna Makedonija); Robert Škunca, Managing Director SEE, Grayling (Hrvatska); Sara Grepo, Social Media Team Leader, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska); Simona Mladenović, Head of Advertising, NLB Group (Slovenija); Stella Bogovac, Creative Director, I TO NIJE SVE! (Hrvatska); Tibor Trupec, Creative Director, Kontra Agency (Hrvatska); Tomislav Rašković, Tiktok Strategist, Degordian (Hrvatska); Uroš Svenšek, Head of Digital, Agencija 101 (Slovenija).

Više informacija o festivalu i nagradama dostupno je na sajtu www.kaktus.rs.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!