Svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke, a više od 1.600 njih izgubi najvažniju bitku svake godine. Ukoliko se otkrije na vreme i leči, stopa izlečenja od raka dojke je u 90% slučajeva uspešna, zbog čega su važni prevencija i preventivni pregledi, među kojima je i mamografski pregled, koji se preporučuje svim ženama od 45 do 69 godina starosti.
Verujući u snagu zajedničke akcije, u kojoj se poruka glasnije i dalje čuje kada je više ljudi prenosi, Grand kafa je pomogla Ženskom centru „Milica“ za prevenciju raka dojke i podržala ih kampanjom.
Naime, zajedno sa Udruženjem za tržišne komunikacije (UEPS), a u okviru takmičenja Young Lions Srbija, mladim kreativcima iz sveta advertajzinga otvorena su vrata da pokažu svoje umeće kroz zadatak da osmisle kampanju za prevenciju raka dojke. Tako je nastala kampanja: „Pregledaj se. Meni za ljubav!“, „iz pera“ mladih kreativaca Nevene Petrović i Nikole Mijailovića iz agencije McCann Beograd.
Oni su uspeli da na jednostavan i efektan način pošalju važnu poruku o ljubavi i podršci naših najmilijih svim važnim ženama u našim životima! To je ono što svako od nas kao pojedinac treba i da radi. S druge strane, mi ćemo se kao kompanija i dalje truditi da podsećamo, motivišemo i edukujemo žene koje su stub našeg društva. Ujedno, kako verujemo u moć i snagu koju imaju mladi umetnici, nastavićemo da da ih ohrabrujemo da i ubuduće razvijaju svoje talente, tako što će kreativnu energiju koristiti za kreiranje poruka koje će pokretati sve nas da uradimo nešto dobro za sebe, a i druge, kažu u Grand kafi.
Kampanja „Pregledaj se. Meni za ljubav!“ se realizuje uz pokroviteljstvo Ministarstva zdravlja Republike Srbije i podršku Instituta za javno zdravlje, a u saradnji sa udruženjem za tržišne komunikacije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd i fotografom Nebojšom Babićem. Ovaj projekat pomogle su i agencije UM Beograd, Media House i Two Rivers.