today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen identitet brenda Eurosport za Olimpijske igre u Tokiju 2020

SVET – Kako bi obeležili 500 dana do paljenja plamena na Olimpijskom stadionu u Tokiju, kompanija Eurosport – dom Olimpijskih igara u Evropi* – predstavila je danas novo brend obeležje koje će se pojavljivati na ekranima za vreme Igara koje će se naredne godine održati u Tokiju.

U potrazi za posebnim dizajnom i oslanjajući se na potrebu da se izgradi priča koja će povezivati sve sportove koji će biti predstavljeni u Tokiju 2020. godine, kompanija Eurosport je inspiraciju pronašla u Mangi – jedinstvenom stilu japanskog stripa namenjenom odraslima i deci.

Novi logo ujedinjuje logo Eurosporta, Olimpijske krugove i Tokio 2020 font koji je inspirisan Mangom. Na ovakav način se premošćuje jaz između zapadnih i istočnih kultura i Manga se uvodi u novu eru.

JB Perrette predsednik i generalni direktor kompanije Discovery International, je izjavio: “Naše olimpijsko putovanje je počelo sa Igrama u Pjongčangu 2018. godine. Zaista nam je čast da prenosimo jedan od najvećih sportskih događaja na svetu fanovima širom Evrope. Koristili smo inovativne tehnike i nove načine angažovanja širom svih naših platformi kako bismo ove Igre učinili digitalnim, što je bilo ključno u ostvarivanju rekordne gledanosti. Naše ambicije za Igre u Tokiju su još veće. Težimo da pružimo iskustvo prenosa Olimpijskih igara do nivoa koji do sada nije bio viđen; bićemo snažniji i odvažniji, uključujući još više fanova na još više uređaja i prikazujući svaki minut, svaki sport i sve sportiste.”

George Aivazoglou, potpredsednik marketinga u kompaniji Eurosport, je rekao: “Želeli smo da naš brend identitet za Igre u Tokiju 2020. predstavlja jedinstven simbol koji uključuje i odaje počast japanskoj kulturi, a da uz legendarni logo Eurosporta postane odmah prepoznatljiv milionima ljudi koji gledaju Olimpijske igre širom Evrope.
“Tokom naredih 18 meseci fanovi će moći da vide na koji način će ovaj novi kreativni mehanizam podržati Eurosportovu marketinšku kampanju pred i tokom Igara u Tokiju 2020. Verujemo da smo sa ovim dizajnom stvorili sveobuhvatan vizuelni identitet koji prikazuje dinamičnost Igara i angažuje mlade generacije – zaista vizionarski.”
U junu 2015. godine Međunarodni olimpijski komitet najavio je da će dodeliti multimedijska prava prenosa Olimpijskih igara za 50 zemalja i teritorija kompanijama Discovery, Inc. i Eurosport za period od 2018. do 2024. godine. Tokom Igara u Pjongčangu 2018, prvih koje je Eurosport prenosio kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, zabeležena je rekordna gledanost kada je reč o Zimskim olimpijskim igrama sa 63% ljudi u Evropi koji su pratili ovaj događaj.

Ceremonija otvaranja Olimpijskih igara u Tokiju 2020. održaće se u petak, 24. jula, a Igre će trajati do 9. avgusta.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!