SVET – Eurobest – evropski festival kreativnosti predstavio je jedinstveni program dodatnih kreativnih sadržaja.
„Ljudi prisustvuju Eurobestu kako bi se inspirisali i upoznali istomišljenike, ali svima je krajnji cilj otići s festivala sa saznanjem nekog ličnog napretka. Uz podršku grada Antwerpena, kao i naših članova žirija i govornika, ove godine smo ponudili niz dodatnih aktivnosti kao što su Creative Safaris i Portfolio Reviews koji će vas dodatno inspirirati”, rekla je Louise Benson, direktorka Eurobest festivala.
Nudeći unapređen networking, Daily Breakfast Meetings pružiće klijentima priliku za druženje, a od marketinških stručnjaka iz P&G-a i Heinekena moći će čuti niz zanimljivih predavanja. Takođe, u ponudi je i program susreta skrojenih za različite zajednice, uključujući umetnost i dizajn, UGC i Data x Effectiveness. Ovde će učesnici imati priliku raspravljati o aktuelnoj situaciji u industriji, razmeniti iskustva i ostvariti korisne kontakte.
Ovogodišnji Eurobest održava od 1. do 3. decembra u Antwerpenu. Detalje o dodatnom programu potražite na www.eurobest.com.