Drugi „Digital Day“ okupiće 25. aprila ove godine u Beogradu predavače iz celog sveta koji će govoriti o promenama u marketinškoj industriji i sferi komunikacija, najavila je danas Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka Interactive Advertising Burea (IAB) u Srbiji.
– „Digital Day“, kao i samo udruženje IAB Serbia, ima cilj aktivnu promociju i podršku razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga, kao i informisanje javnosti o promenama u ovoj brzo-rastućoj industriji i sve zastupljenijoj digitalnoj dvosmernoj komunikaciji između brendova i potrošača – objašnjeno je na današnjoj konferenciji za medije.
Javnost u Srbiji imaće priliku da vidi i čuje neke od najvećih profesionalaca u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, poput Steffena Ehrharda, produkt eksperta za display advertajzing u kompaniji „Google“, Matevža Klanjšeka, CPO-a kompanije Celtra, Marte Klepke internacionalnog marketing direktora kompanije „Gemius“ i mnogih drugih. Podršku ovom događaju svojim učešćem pružiće i Alain Heureux, predsednik IAB Europe.
Na konferenciji biće predstavljen i prvi Predlog kodeksa o oglašavanju koji obuhvata pravila, odnosno etičke standarde za marketinšku industriju u Srbiji. Predlog kodeksa o oglašavanju, koji će prvu promociju imati na Digital Day-u, predstavlja projekat ogranka International Advertising Association (IAA), koji ove godine obeležava 20 godina postojanja u Srbiji.
– Stručna javnost prvi put će u okviru „Digital Day“-a imati priliku da stekne uvid u predlog dokumenta koji bi trebalo da doprinese kvalitetu marketinškog komuniciranja u Srbiji, po ugledu na 22 evropske zemlje koje su već uveliko razvile sisteme koji se temelje na Kodeksu o oglašavanju koji ima četiri principa legalnost, istinitost, pristojnost i časnost – rekla je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.
U Domu omladine 25. aprila očekuje se blizu 500 ljudi iz zemlje i regiona. Do 8. aprila ulaznice se mogu kupiti po povoljnijoj ceni od 6.500 din.
Izvor: e-Kapija