today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PR stručnjaci iskoristili PRiliku

Četvrta međunarodna konferencija Društva Srbije za odnose s javnošću – PRilika 2012, pod nazivom „Komunikacije pred izazovima promena” uspešno je završena. Konferencija je okupila više od 180 stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije, a organizovana je sa ciljem da ponudi odgovore na pitanja kako se uspešno suočiti sa promenama i gledati u budućnost koja pred nama. Zanimljive teme, vrhunski predavači, druženje i odlična atmosfera obeležili su ovogodišnju konferenciju PRilika.
Posebno snažan utisak na učesnike konferencije ostavilo je predavanje jednog od vodećih međunarodnih mislilaca korporativnih i marketinških komunikacija – Majkla Dahlena, autora šest knjiga, konsultanta mnogim vodećim svetskim kompanijama i profesora na Ekonomskom fakultetu u Štokholmu. On je svojim nastupom oduševio prisutne učesnike i poručio da su strast i konstantno uvođenje inovacija u sve aspekte komunikacija, od velike važnosti u poslovanju, jer samo na taj način možete biti prepoznati na tržištu. „Ako ne radite predano i sa strašću, i konstanstno ne uvodite inovacije u poslovanje, klijenti se neće zadržati kod vas“, dodao je Dahlen.
Pored profesora Dahlena, učesnici konferencije imali su prilike da čuju predavanja i razmene iskustva sa vodećim svetskim i regionalnim imenima u oblasti komunikacija poput Paskala Beklera, potpredsednika MSLGROUP dela Publicis grupe, Tomasa Bauera sa Univerziteta u Beču; Luisa de Šorlemera iz Evropske asocijacije direktora komunikacije (EACD); prof.dr Dona W. Staksa sa Univeziteta u Majamiju; profesora Ernesta Herzoga iz Hrvatske; Duše Vidanović iz Europrotocol-a iz Slovenije i mnogih drugih.
Predsednik UO Društva Srbije za odnose s javnošću Miloš Đajić ocenio je da je konferencija ispunila očekivanja jer je okupila veliki broj učesnika, a izazvala je veliko interesovanje i na društvenim mrežama.
„Imali smo priliku da od naših kolega iz inostranstva čujemo informacije koje će nam pomoći da razumemo nove trendove u komunikacijama, i da ih primenjujemo u Srbiji. Uz to, utisak je da smo kao struka spremni na izazove koji nas očekuju u narednom periodu, o čemu svedoče i međunarodna priznanja koje naši stručnjaci osvajaju u svetu“, rekao je Đajić. On je dodao da se ovogodišnja PRilika ne razlikuje od prethodnih, jer je njena suština bila povezivanje PR profesionalaca i njihovo druženje i osnaživanje, kao i da je na konferenciji ključno bilo da se razgovara na različite teme iz širokog spektra poslova koje PR menadžeri danas obavljuju podižući svoje kapacitete, upoznajući se i povezujući.
U okviru konferencije Prilika 2012, organizovano je i nacionalno studentsko takmičenje u oblasti odnosa s javnošću, a najuspešnija je bila ekipa „Concordia“ studenata Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu. Na takmičenje su se prijavile 33 ekipe odnosno 117 studenata i studentkinja sa ukupno 25 državnih i privatnih visoko-obrazovnih institucija u Srbiji.

Snimke predavanja pogledajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!