PR neizostavan je deo svake uspešne kampanje!

Katarina Todosijević, PR Agency Director u New Moment New Ideas Company, specijalno za Marketing mrežu govori o stanju PR struke u Srbiji, ali i nagradama koje je agencija nedavno osvojila.

New Moment je ove godine proglašena Agencijom godine u okviru DSOJ takmičenja. Šta za vašu agenciju znači ova nagrada?
Priznanja koja stignu od strane struke za nas su uvek najznačajnija – kao i u svakom drugom poslu, kada kolege kažu da ste najbolji, onda to ima dodatnu težinu. Posebno smo ponosni jer smo uspeli da ovu laskavu titulu osvojimo drugu godinu za redom, u zaista jakoj konkurenciji. A kada nagrada stigne u ovako izazovnoj godini, onda ima je još značajnija, jer smo pored svega što se dešava u svetu, uspeli da zadržimo kvalitet rada i sačuvamo kreativnost.

U kojoj meri su nagrade važne za jednu agenciju i kako biste ocenili reputaciju strukovnih nagrada u Srbiji?
Divno je kada imate prilike da radite sa brendovima koji vam daju mogućnost da budete inovativni i kreativni, da osmislite i realizujete kampanje koje će biti primećene i nagradjene, a još bolje ako te kampanje mogu da pokrenu društvo i kreiraju promenu ili neku novu vrednost. U Srbiji nema mnogo strukovnih nagrada, tako da je svaka od njih značajna kako za agencije, tako i za kompanije. Iza svake od nagrada stoji žiri, tim stručnjaka koji odlučuje koji projekat će biti nagrađen. Naravno, svako od nas može da ima subjektivno mišljenje o nekim izborima, dok je žiri tu da bira i proglasi najbolje među najboljima.

Zašto je važno za jednu agenciju da održi kontinuitet u kvalitetu usluge koju pruža i kampanja koje realizuje?
Verujem da iza nas uvek treba da stoji naš rad, i da to što radimo, radimo sa puno ljubavi, inače bismo brzo upali u kolotečinu u kojoj prvo strada kreativnost, a onda i rezultati za obe strane – kako za agenciju, tako i za klijenta. Posao u agenciji je dinamičan, ne postoji radno vreme, upletete se u kolo kilometarskih kampanja i danonoćnih priprema, strategija, događaja… Jedino što vas drži je ta neverovatna ljubav prema poslu, prema svakom pojedinačnom projektu, prema svemu što ste kreirali i jedva čekate da ostvarite. A najvažnije od svega za uspeh agencije je tim, ljudi koji sve to čine tako uspešnim i bajkovitim, ljudi sa kojima delite sve i bez kojih ništa ne bi bilo moguće.

Na koji način je 2020. godina i COVID-19 uticao na komunikacionu industriju?
Lepa strana PR profesije je to što se ona stalno menja, poprima nove oblike, nove načine i kanale komunikacije. Tako da stalno možete i morate da učite nešto novo. Pa i kad dodje do ovakve godine kao što je ova, reaguje se brzo, gotovo preko noći. Morali smo brzo da promenimo sve strategije za 2020. da se preorijentišemo na online komunikacije, i da pronađemo novi ugao kako bi komunikacija o našim klijentima nesmetano putovala, ali i istakla se moru covid vesti.

Da li se PR vratio na „velika vrata“ ove godine?
PR se često stavlja u drugi plan, kada se govori o velikim kampanjama, a zapravo je PR neizostavan deo svake uspešne kampanje već jako dugo. Od kako se pojavio na marketinškom nebu, PR kreira i diktira trendove. Kada pogledamo oko sebe, sve proizvode i usluge koji nas okružuju, vidimo da se iza svega krije PR. Posebno kada dođe do potencijalnih kriza, nemogućnosti da informacije putuju ustaljenim kanalima, PR stupa na scenu kao zvezda, kao jedini način da se pošalje informacija na pravi način. Možda će kanali distribucije tih informacija u budućnosti biti novi, drugačiji, ali sve to zajedno predstavlja komunikaciju u čiju DNK je utkana dobra PR strategija.

 Foto: Wannabe media studio


Oceni tekst

3,33 od 5
Loading...

Komentari