today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PR Measurement Summit 17. juna u Beogradu

Svetski PR stručnjaci kompanija Philips, AXA UK, Schneider Electric, Ketchum i Edelman, sastaće se 17. juna 2013. godine u hotelu Zira u Beogradu na događaju PR Measurement Summit i diskutovati o poslednjim najaktuelnijim izazovima u oblasti PR merenja, kao i Barselona principima prihvaćenim 2010. godini na globalnom nivou.
„PR eksperti podeliće sa delegatima najefektnije modele i poslednja saznanja sa ciljem da im pomognu da kreiraju metod koji će im pomoći da poboljšaju vrednost PR-a, da u potpunosti razumeju metod Barselona principa merenja, kao i da usavrše praktične alate u merenju uspešne social media kampanje,” izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P.World i glavni organizator događaja.
PR Measurement Summit započinje prezentacijama Barselona principa Andre Maninga, koji se nalazi na čelu korporativnih komunikacija kompanije Philips. Barselona princip merenja kreiran je kada se The CIPR’s Measurement Group-a pridružila organizacijama Global Alliance for Public Relations, IPR’s Commission on Measurement and Evaluation, PRSA, ICCO i dogovorila da se postavi set mera i evaluacionih principa.
U toku događaja, delegati će takođe imati priliku da čuju prezentacije u vezi sa tim kako AXA UK i Schneider Electric koriste PR alate kako bi povećali prodaju, ali i prezentacije svetski vodeće PR agencije Ketchum i Edelman, na temu kako možete izmeriti uticaj vaše social media kampanje.

Za više informacija u vezi sa događajem PR Measurement Summit posetite www.thepworld.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!