today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PR i kriznim situacijama

U okviru programa Festivala knjige „Pazi šta čitaš“ koji je okupio preko trideset izdavača iz Srbije, u Dvorani Kulturnog centra održan je panel pod nazivom “PR u kriznim situacijama” na kome su govorile dr Sanja Vučinić, autor knjige “Strategije komunikacije u kriznim situacijama” i Stana Šehalić, generalni sekretar UEPS-a i višegodišnji urednik stručnih publikacija.

Autorka knjige o kriznim komunikacijama koja je dobitnik zlatnog UEPS priznanja kao najbolji izdavački projekat, ukazala da je njen najveći izazov tokom bavljenja ovom temom bio da istraži ključne zakonitosti krizne komunikacije koje pomažu da se uvede red u haos. Knjiga “Strategije komunikacije u kriznim situacijama” upravo daje daje prikaz svih strateških planiranja: od istraživanja i predviđanja kriza, do detaljne analize proaktivnih i reaktivnih strategija, definisanja ključnih poruka i odabira adekvatnih komunikacionih tehnika i alata, kao i uspostavljanja kriznog štaba.

„Kriza je nešto što se dešava svakodnevno, ali ono što nam autorka ovom knjigom poručuje jeste da se za krizu uvek treba unapred pripremiti, a kada kriza nastane, treba je pravovremeno rešavati“, rekla je Stana Šehalić. Ona je dodala da su zapaženi teorijski i praktični pomaci u odnosu na vreme od pre dve decinije kada je PR dolazio na ove prostore kao i da je knjiga rezultat preciznog i metodološki kvalitetnog istraživanja autorke.

„Priče o krizama obično izazivaju veliku pažnju publike, pa je ključno pitanje čija verzija priče će biti bolje ispričana i kojoj verziji će publika verovati. Da bi kriza bila prilika za napredak, za organizaciju je najvažnije da postane ključni izvor informacija jer tako uspostavlja kontrolu nad komunikacionim procesom i pokazuje transparentnost u informisanju javnosti. Ako organizacija prva izađe u javnost sa svojom verzijom, veća je verovatnoća da će ta verzija biti prihvaćena i da će kao takva uticati na tumačenje i sudbinu svih daljih informacija” – istakla je autorka.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!