today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PR agencije će opet moći da rade za državni sektor?

REGION – Odredba o zabrani angažovanja agencije za odnose s javnošću u javnom sektoru nakon četiri godine trebala bi da se ukine, nezvanično saznaje hrvatski Lider Press iz izvora bliskih Vladi.

Premda zvanični odgovor nije stigao, nova vlada intenzivno radi na novim smernicama javne politike profesionalnih usluga kojom će se sporna odredba koju je doneo bivši premijer Zoran Milanović ukinuti za dva do tri meseca. Vest o mogućem ukidanju odredbe pozdravljaju i hrvatske PR agencije koje su tom odlukom bile, kažu, diskriminisane i dovedene u nepovoljan tržišni položaj.

Predsednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić za Lider rekla je da sporna odredba nije bila samo duboko diskriminatorska prema celoj struci nego i protivustavna jer je bila onemogućena i žalba na nju.

– Sporna je odluka takođe u suprotnosti sa pravnom tekovinom Evropske unije o slobodnom protoku robe, usluga i kapitala, a osim toga kršila je Zakon o trgovačkim društvima te je njome naneta ogromna materijalna šteta svim kompanijama koje se bave odnosima s javnošću i svim zaposlenima u njima, a kojima Ustav, kao i drugim građanima, garantuje pravo na rad – istakla je Kolarić u ime HUOJ-a.

Kolarić je napomenula da je pod izgovorom ušteda sporna odluka zapravo bila motivisana političkom osvetom zbog njene tadašnje kritične analize premijerove javne komunikacije. Tu je komunikaciju kritikovalo još nekoliko istaknutih PR-ovaca, zbog čega se Milanović osvetio zabranom rada celoj profesiji.

S njom se slaže Krešimir Macan, vlasnik agencije Manjgura, koji upozorava da ovoj vladi usluge kvalitetnih PR agencije trebaju još više ukoliko planira da zaista sprovodi zacrtane reforme. Ankica Mamić, vlasnica agencije IM&C, tvrdi da je, dok je ta uredba bila na snazi, bivša vlada ipak angažovala i domaće i strane komunikacijske savetnike, svesna i sama da treba da komunicira sa ciljanom javnošću, da joj treba stručnost koja se u tom području traži te da se to zaista ne može zadovoljiti samo internim kapacitetima svojih institucija.

Izvor i foto: Lider Press

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!