Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Olgom Marinković, direktorkom agencije SVA.
„Poverenje je ključni deo građenja uspešnih odnosa, bili oni prijateljski, ljubavni ili poslovni. Kao i u životu: dobićeš ga, ako ga daš. Izbegavam da generalizujem i kažem da nemam poverenje u struku u celini, ali pošto je to pitanje, onda da kažem da mi smeta što je ista ta struka licemerna. Pričamo da je sve idealno, a ništa nije idealno. Ukinuli smo sopstveni ukus, zastupamo opšta mesta i još se tome divimo i govorimo kako je to super. Pa nije super. U ovoj našoj, višestruko pomerenoj i licemernoj sredini, malo kritičkog mišljenja (ili bilo kakvog mišljenja) ne bi bilo na odmet. Ali svako društvo se menja, pa čak i srpsko, pa će valjda i srpski advertajzing.“
Naravno. Apsolutno ne bih mogao ni da zamislim da se okruzim ljudima koja ne verujem. To nisu ljudi na koje mogu da se oslonim i samim tim sa njima nista vise od povrsnih odnosa ne mogu da imam.