today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Posvećnost – kao ključni faktor uspeha!

Kupovina preko Interneta postala je sinonim za najbrži i najlakši način za dobijanje željenih usluga i proizvoda. Anđela Vujačić, PR i marketing menadžerka sajta www.kolektiva.rs za Marketing mrežu objašnjava odakle potiče ideja o grupnoj kupovini, zašto je ovaj model postao uspešan i u Srbiji i šta je to što Kolektivu izdvaja od konkurencije.

Kako je nastala kolektiva.rs i odakle je došla ideja o neverovatnim popustima i primamljivim ponudama?
Kolektiva je sa radom započela prvo u Hrvatskoj, zatim u Srbiji, a potom se širila i u zemljama u okruženju. Nakon toga, postala je i deo Rebate Networks grupacije koja posluje po istom principu u više od 30 zemalja sveta.
Izvorna ideja o neverovatnim popustima nastala je u Čikagu kao i prvi sajt grupne kupovine – Grupon, koji je baziran na dnevnim ponudama. Na Balkan ideju je iz Čikaga, preneo i realizovao Jeffrey Treichel, jedan od osnivača Kolektive.

U poslednje vreme pojavio se veliki broj sajtova koji se bave istom tematikom. Po čemu se Kolektiva izdvaja od drugih?
Pojava velikog broja novih sajtova grupne kupovine samo dokazuje uspešnost ovog biznis modela. Međutim iskustvo, profesionalnost, kreativnost kao i posvećenost kako prema partneru, tako i krajnjem korisniku, ključni su faktori koji nas izdvajaju od konkurencije i stavljaju na mesto broj jedan.

Kako biste opisali ovaj trend grupne kupovine?
Svetska ekonomske kriza bila je pogodan trenutak za pokretanje ovakvog modela poslovanja. Ponuđači usluga kao i potrošači istih u ovom modelu našli su idealno rešenje, vlasnici nisu imali problema sa praznim lokalima, a korisnici sa praznim novčanicima, tako da su svi bili zadovoljni.

S obzirom da se tehnologije sve brže razvijaju, prosečan kupac očekuje sve veću ponudu potencijalnih usluga. U kom pravcu će se razvijati vaše usluge u budućnosti?
U Kolektivi se skoro svakodnevno rađaju nove ideje, koje se šire i dele među sestrinskim kompanijama. Mnogo toga se planira i sprovodi u delo, spisak je dugačak, tako da je možda najbolje reći da će noviteta uvek biti.

Društvene mreže predstavljaju osnovni kanal oglašavanja usluga koje veb sajtovi nude. Da li koristite još neke kanale i alate kako bi prezentovali vaš rad i ponudu koja se može naći na sajtu Kolektive?
Od početka rada sajta Kolektive u Srbiji, korišćeni su razni kanali komunikacije od plakata na bilbordima, preko radija i televizije, do društvenih mreža, banera i oglasa na Internetu, koji su se pokazali kao najefikasniji. Kolektiva je kompanija koja posluje onlajn i samim tim ljudi koji koriste Internet, prevashodno su naša ciljna grupa.

Autor: Mirjana Marić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!