today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ponekad je potrebno izaći is sopstvene „komfort zone“!

Nemanja Brković, menadžer za odnose sa javnošću u kompaniji Bambi, specijalno za Marketing mrežu govori koji nas izazovi u struci očekuju u 2016. godini, šta ponuditi potrošačima i zadržati im pažnju, kao i da li je važnije od agencije dobiti strategiju ili samo dobru ideju.

Koje trendove, po Vašem mišljenju, možemo očekivati u 2016. godini i koji su za Vas najveći izazovi struke?
Sigurno je da i u narednoj godini možemo da očekujemo brojne novine i izazove na polju digitalnih komunikacija. Tehnologija se menja, gotovo svakodnevno, a samim tim i kompanije moraju da idu u korak sa novim trendovima. Svakako da će izazovi i dalje biti kako dopreti do ciljnih grupa sa pravim porukama, u realnom vremenu, koje će svakog lično zainteresovati. Jer da budemo iskreni, ukoliko mene lično ne angažuje poruka tj. izostane reakcija, ta poruka će biti samo jedna od hiljadu koje čujem tokom dana. Nama, komunikolozima, ovo je izazov koji postavlja imperativ da budemo kreativni.

Na koji način su online komunikacije izmenile poslovanje Vaše kompanije? Da li su, po Vašem mišljenju, nove tehnologije „saveznik“ ili „protivnik“ kompanijama, kada govorimo o komunikaciji?
Ne posmatram online komunikacije i nove tehnologije u tom smislu – kao saveznika ili protivnika određenog brenda, kompanije. Digitalna komunikacija je naša neminovnost, i ko to da sada nije shvatio, u velikom je problemu. Bitno je znati na koji način i kako koristite online komunikacije, jer često, samo taj jedan kanal, nije dovoljan da pošaljete poruku koja vam je važna. Određenoj grupi potrošača morate skrenuti pažnju da komunicirate i online. Zato i postoji mix komunikacionih kanala koji većina profesionalaca iz oblasti komunikacija koristi i na koje se oslanja.

Potrošači su danas aktivniji nego ikada i znaju šta žele. Šta im ponuditi u moru informacija i kako im zadržati pažnju?
Tu se moramo vratiti na priču o kreativnosti. Ponuditi nešto drugačije, ponekad ići i malo više od onoga na šta ste navikli, čuti i pristati i na nešto što vam liči na rizik tj. ponekad je potrebno izaći is sopstvene „komfort zone“. Važna je konstantna komunikacija sa potrošačima, uvažavanje, osluškivanje trendova različitih generacija među potrošačima. A iza svega mora da stoji ozbiljan timski rad ljudi iz marketinga i komunikacija, iz kompanije ali i iz agencija.

Da li Vam je važnije da od agencije dobijate strategiju ili dobru ideju? Koliko je, po Vašem mišljenju, strateški pristup brendu važan?
Ne možemo govoriti o brendu ukoliko nema strateškog pristupa. Strategija je mapa po kojoj se krećete i u svakom trenutku znate kuda i kojim putem idete do cilja. Ili slikovito – bez strategije ste kao brod na okeanu bez kapetana i posade. Brod može da stigne na obalu, ali skoro nikad na onu na koju ste želeli ni u vremenu koje imate na raspolaganju. Dakle, teško ćete naći put do odredišta. Kada govorimo o agencijama, nama u Bambiju je važno da imamo proaktivne agencije, koje će umeti da prate strategiju brenda tj. kompanije, a da svoj doprinos pružaju kreativnim i dobrim idejama.

U kojoj meri je podrška agencija važna u vašem poslu? Koliko je važno izgraditi kvalitetan i partnerski odnos sa agencijama?
Kvalitetna podrška agencije je svakako jedan od važnih elemenata da bi jedna kompanija ili brend bio uspešan. Ta saradnja mora biti puna poverenja, a agencija mora da oseća brend i da uspehe brenda oseća kao svoje. U tom slučaju, govorimo o win-win situaciji.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!