Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pojedinac je u fokusu, a ne fokus grupe!

Nema sumnje da emitovanje televizijskog sadržaja prolazi kroz najveću evoluciju otkad postoji. Tehnološki napredak poboljšava ponudu dostupnu gledaocima. Samo iskustvo gledanja se menja neverovatnim tempom.
Prema istraživanju TV Everywhere, tradicionalno gledanje televizije je sveprisutnije – ljudi provode više vremena ispred televizora nego ikad pre. Takođe primetan je rastući trend gledanja TV kanala online uživo, potom gledanje sadržaja naknadno, gledanje na nekoliko ekrana i interakcija sa sadržajem i prijateljima koji koriste društvene mreže. Preko dve trećine (68%) ispitanika, potraži informacije o programu na internetu tokom gledanja samog programa, i to više od polovine ispitanka u svakoj zemlji. Čak 58% njih traže informacije o kanalu koji gledaju. Više od polovine (52%) pretražuje blogove ili kritike o programu koji gleda. Više od trećine (34%) se dodatno angažuje i „razgovara o programu koji gleda online preko društvenih mreža npr. Facebook-a, Twitter-a, blogova, foruma“.

Veoma je teško predvideti budućnost i reći koje nove tehnologije će se pojaviti i kako će potrošači reagovati u interakciji sa njima. Međutim, postoji jedan element u ovoj jednačini koji je nepromenjiv – potreba gledalaca da imaju kvalitetan sadržaj. Takođe, gledaocima u svim delovima sveta je veoma važno da racionalno i maksimalno upotrebe svoje vreme i u skladu sa tim se ponašaju. Gledanje televizije se ne može suprotstaviti tom trendu. Iako većina gledalaca još uvek gleda program koji diktira programska šema, sve je više zahteva za samostalnim kreiranjem rasporeda gledanja televizijskog programa, kako bi gledaoci mogli da gledaju TV kada za to imaju vremena.

Naše istraživanje je pokazalo još jedan veliki kulturni fenomen – eksploziju društvenih mreža i povezanosti. Kao rezultat toga, imamo preporuke vršnjaka i stručnjaka, kritike, kao i socijalni kapital, i svi oni imaju vodeću ulogu u povezanosti društva. Sve u svemu, ovo je neverovatno uzbudljivo vreme za TV industriju i gledaoci uživaju u većoj slobodi koja im omogućava pristup i interakciju sa sadržajem preko nekoliko ekrana i društvenih mreža.

Ceo tekst pročitajte na sajtu BIZLife.

Autor: Victoria Davies,
direktor distribucije i razvoja poslovanja za region jugoistočne Evrope, Discovery Networks CEEMEA

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!