Londonska škola za odnose sa javnošću upisuje XXIV generaciju polaznika, a predavači iz velikih, uspešnih kompanija, medija i agencija na interaktivan i moderan način preneće polaznicima svoja znanja i PR veštine.
Predavanja pokrivaju oblasti odnosa sa medijima, medijskog nastupa, korporativnog komuniciranja, retorike, pripreme komunikacijskih projekata, internih komunikacija, kriznog komuniciranja, digitalnih komunikacija, imidža, upravljanja reputacijom i robnim markama, integrisanih komunikacija, ulogom dizajna u komunikacijama i još mnogo toga drugog.
Tokom trajanja programa svoja znanja i savete podeliće sa vama stručnjaci iz oblasti komunikacija, a neki od njih su:
– John Dalton, director LSPR worldwide
BRANDS AND CORPORATE IDENTITY
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
– Jelena Šarenac, direktorka korporativnih komunikacija, Henkel Srbija
KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA
– Bane Grković, novinar i autor satiričnog portala Njuznet
KREATIVNO PISANJE
– Jelena Kovačević, savetnica za medije predsednice Vlade Republike Srbije
KOMUNIKACIJA IZ UGLA PREDSEDNICE VLADE RS
– Slavimir Stojanović, dizajner, Futro design
ULOGA DIZAJNA U KOMUNIKACIJI
– Sanja Burg, direktorka korporativnih komunikacija, Loreal Srbija
STRATEŠKA KOMUNIKACIJA
Predavanja počinju 14. aprila 2018. godine.
Više informacija na http://represent.rs/