Predavanjem „Uvod u odnose s javnošću i veštine i znanja dobrog PR-a“ u petak počela su predavanja za XVII generaciju polaznika Londonske škole za odnose s javnošću. Sanja Tomić, menadžerka internih komunikacija u Delhaize Serbia, govorila je o istoriji odnosa s javnošću i objasnila polaznicima šta sve PR podrazumeva i koje su to razlike između PR-a i oglašavanja, marketinga i publiciteta.
Posle uvodnog predavanja Peđa Eraković, media monitoring manager u agenciji Avigate, predstavio je načine na koje je moguće izmeriti rezultate rada i ispratiti objave u medijima.
Među polaznicima XVII generacije Londonske škole za odnose s javnošću su zaposleni u kompanijama Somboled, Tikveš, Coca Cola HBC – Srbija, Raiffeisen banka, MK Group, Nopal lux, Co team, Jumedia Mont, Termonet Beograd, Compress Beograd, B.C.A. Mosaic, kao i zaposleni u agenciji Represent Communications i organizaciji civilnog društva Centar E8, navodi se na sajtu agencije Represent Communications.
Program Londonske škole za odnose s javnošću završava se ispitom, koji je zakazan za 5. maj 2012. godine.
