Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Poboljšajte digitalne marketinške strategije uz RACE model

Izazov 250215- (314 of 350)RACE model sadrži ključne online marketing aktivnosti koje treba izvršiti u okviru digital marketing plana. Sa ovim modelom pokrivate ceo ciklus aktivnosti od informisanja TA o postojanju do njihovog ‘vezivanja’ za brend.

RACE model se sastoji od 4 koraka: Reach > Act > Convert > Engage.
Reach predstavlja doseg željene ciljne grupe i kreiranje awanessa, kroz web sajtove oglašivačkih mreža i dovođenjem korisnika na vaš web sajt, microsite ili stranice društvenih mreža. U toku ovog procesa želimo da kroz multichannel komunikaciju informišemo i osvestimo što veći broj potencijanih korisnika o proizvodu/usluzi.

Act je sledeći korak u kome definišemo nove ciljeve. Top ciljevi mogu biti: pogledati proizvod, ubacili ga u korpu, registracija korisnika, prijava na newsletter listu i sl. Posetioci istražuju više o proizvodu ili kompaniji, traže određeni proizvod ili čitaju blog o njemu. Podrazumevamo da oni neće tako lako pritisnuti back dugme svog browsera što je potvrda da smo ostvarili vezu sa posetiocima.

Convert Posetioci postaju korisnici. Momenat kada naši posetioci prave presudni korak koji ih pretvara u korisnike, koji troše novac, da li preko e-commerca transakcija ili drugih offline kanala.
Engage predstavlja stvaranje dugoročne veze sa korisnicima koji su ostvarili konverziju kako bi se postigla lojalnost. Ako uspemo, oni se vraćaju i ponovo ostvaruju interakciju putem kanala komunikacije (weba, društvenih mreža, emaila i dr.) i vrše konverzije tokom dužeg perioda (lifetime).

Povezanost sa brendom ne merimo samo preko ponovnih transakcija nego i preko deljenja sadržaja na društvenim mrežama i izražavamo ih kroz procenat aktivnih korisnika, zadovoljstva i preporuka drugima.

Zašto RACE? RACE je praktičan model, kreiran da koristi najbolje tehnike iz prakse kako bi se iskoristio pun potencijal digitalnih alata u cilju maximizacije povrata iz investicija u digital (ROI). Digitalni kanali dostižu najbolje performanse kada su integrisani sa ostalim kanalima, tradicionalnim offline medijima, koji se mogu koristiti u prve dve faze RACE modela.

U zavisnosti od industrije, neki brendovi mogu treću fazu ostvarivati i samo kroz offline kanale. Važnost digital strategije se više ne dovodi u pitanje u marketing industriji, ostaje samo da se vidi u kolikoj meri digital treba da bude zastupljen i koliko brzo može biti integrisan, a RACE je odličan model koji može mnogo pomoći u kreiranju digital strategije ili u integrisanju već postojeće.

Više o korišćenju ovog modela i kako se primenjuje u različitim industrijama, moći ćete da čujete na radionici „Digital advertising – RACE model“ u okviru foruma IZAZOV 2016.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Filip Mateković, Digital Advertising Manager, Degordian

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!