Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Plazma poziva na ravnopravnost polova jer #jednakostdolaziizkuće

Da li ste ikada probali da prelomite Plazma keks na dve jednake polovine? Iako možda na prvi pogled izgleda teško: moguće je!

Slično je i sa idejom jednakosti: nju nije lako ostvariti, ali ako se svi zajedno potrudimo, šanse su mnogo veće. Imajući ovo na umu, 8. marta kada obeležavamo Internacionalni dan žena, najpoznatiji brend kompanije Bambi, Plazma, želi da skrene pažnju na ekonomsku, političku i socijalnu neravnopravnost polova.

Plazma kao jedan od najomiljenijih porodičnih brendova, kampanjom „Jednakost dolazi iz kuće“ koju je pokrenula prošle godine sa ciljem podizanja svesti javnosti o neravnopravnom položaju žena, veruje da skretanjem pažnje na neravnopravnost, kao i osnaživanjem žena, svi zajedno možemo doprineti društvenoj inkluziji. Rezultati istraživanja „Rodna ravnopravnost i ravnoteža između poslovnog i privatnog života“ pokazali su da muškarci provode značajno manje vremena od žena u obavljanju rutinskih kućnih poslova. U gradskih sredinama kućne poslove obavlja 75 odsto žena, dok se u ruralnim sredinama taj procenat kreće i do 84 odsto. Isto istraživanje ukazalo je da se porodiljsko odsustvo, iako zakonom uređeno i dopušteno, ne koristi u dovoljnoj meri od strane muškaraca (svega 5 odsto) usled stereotipa o rodnim ulogama, kao i da 55% žena smatra da nisu ostvarile svoj pun potencijal u karijeri.

Inspirisani pozitivnim reakcijama kampanje „Jednakost dolazi iz kuće“ kojom su obeležili Dan jednakosti žena 2021. godine i za koju su osvojili nagradu ’Grand prix’, UEPS festivala, kompanija Bambi i Plazma, kroz video klip, posebno kreiran za ovaj dan, ukazuju na socio-ekonomsku neravnopravnost polova, kao i činjenicu da se samo 32 odsto žena nalazi na rukovodećim pozicijama („Žene i muškarci u Republici Srbiji”, Republički zavod za statistiku iz 2020. godine), u odnosu na 68 odsto muškaraca, što ukazuje na neravnopravan položaj žena na ključnim vodećim pozicijama u Srbiji.

Kampanjom „Jednakost dolazi iz kuće“ Plazma nastavlja da inspiriše da svi zajedno možemo da utičemo na položaj žena u našem društvu polazeći od sopstvenih domova, jer jednakost dolazi iz kuće i vodi ka ravnopravnosti. Plazma kao sinonim pravih porodičnih vrednosti, ukazuje da je važno da nam porodica ukoreni ispravne stavove, način razmišljanja, ali i svest o ravnopravnosti. Na taj način čuvamo porodicu, ali i generacijama devojčica i dečaka dajemo bolji primer, jer #jednakostdolaziizkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!