Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pinterest – “novi” faktor u svetu društvenih medija

Praktičari u oblasti odnosa s javnošću pokušavaju da u svetu društvenih medija pronađu svoje mesto. Pojavljivanje novih kanala koji pokušavaju da prate uspeh Fejsbuka i Tvitera dokazuje da investicija u znanje u ovoj oblasti nije uzaludna. Za PR sve je bitnija vizuelna komunikacija. Fotografije i video snimci sve su češći vid komunikacije, kako sa potrošačima, tako sa ostalim uticajnim akterima. U te svrhe, veoma često se koriste društveni mediji kao što su YouTube, Vimeo, Flickr, Tumblr.
Među medijima ove vrste izdvaja se Pinterest koji je puštenu rad 2010. godine, a pokazuje veliki potencijal. U aprilu 2011. godine Pinterest je imao oko 480 hiljada korisnika, dok je samo godinu dana kasnije (April 2012) broj korisnika dostigao 20 miliona. Pinterest je u svoje prve dve godine postojanja pokazao bolju stopu rasta nego Fejsbuk i Tviter u istom vremenskom periodu. Na Pinterestu se mogu objavljivati i fotografije i video snimci, mada je drugi deo svakako u senci YouTube-a.
Zašto je Pinterest posebno zanimljiv za PR? Pinterest ima veoma primamljivu opciju povezivanja slika sa veb sajtom ili drugim izvorom. Prema internet izvorima, ova društvena mreža prednjači u preusmeravanju internet saobraćaja i obavlja u ovome bolji posao nego Google+, YouTube i LinkedIn zajedno. Kvalitetan sadržaj je ključan na Pinterestu. Poput Tvitera, i na Pinterestu je mođuće podeliti sliku koju je drugi korisnik okačio. “Repin” (poput Retvita na Tviteru), kako se ovaj potez naziva, odgovoran je za čak 80% aktivnosti na Pinterestu. Najbolje vreme da sadržaj podelite na Pinterestu je, prema istraživanjima, između 14 i 16h, odnosno 20-01h, a najnepovoljnije od 17-19h. Pinterest je drugačije prihvaćen u različitim zemljama. Tako u SAD-u čak 80% korisnika čini ženska populacija, dok u Velikoj Britaniji Pinterest nešto više koriste muškarci (56%).

Korisni linkovi: https://pinterest.com/TheArsenal/ – Pinterest u sportu

http://pinterest.com/katyperry/ – Pinterest poznatih ličnosti

*Podaci koji se odnose na procente preuzeti iz različitih izvora na Internetu.

Piše dopisnik Marketing mreže iz Londona: Stefan Stojadinović

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!