Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pinterest nema pravo na svoj zaštitni znak u Evropi

Rast popularnosti Pinteresta evidentna je u poslednje vreme, ali planovi o ekspanziji ovog onlajn servisa su naišli na neočekivane probleme. Evropski sud za robne marke presudio je da Pinterest nema pravo na svoje ime na teritoriji Evrope.
Ovaj sud je presudio u korist startapa za agregaciju vesti sa društvenih mreža, pod nazivom Premium Interest. Ovo znači da će Pinterest morati da dobije licencu od Aleksa Harna, osnivača Premium Interesta, ukoliko želi da obavlja aktivnosti u Evropi pod sadašnjim imenom.
Pinterest je zaštitni znak zatražio pravnim putem, ali nadležna kancelarija Evropske komisije donela je odluku u korist Hearna, u potpunosti odbacivši Pinterestovo polaganje prava na zaštitni znak. Problem leži u tome što je u vreme kada je Premium Interest zatražio to pravo, Pinterest već bio aktivan, ali još nije došao na evropsko tržište. Štaviše, Hearn je zatražio pravo na zaštitni znak u Evropi dva meseca pre nego što je to Pinterest uopšte učinio u Americi.
Pored toga, Pinterest nema problema samo u Evropi, već i na drugim tržištima gde Harn poseduje slična prava na ime robne marke, između ostalog i u Australiji. Pinterest planira da podnese žalbu na ovu odluku, ali za sada ova kompanija mora da plati sudske troškove (između 300 i 400 evra), a mogla bi da odgovara i za kršenje prava Premium Interesta zbog korišćenja zaštitnog znaka.
Kako je ovaj servis vrlo strog kada je reč o brendingu, ne dopuštajući ni partnerskim kompanijama da u svojim proizvodima koriste reči „pin“ i „pinterest“, teško da će odustati od svog zaštićenog znaka u Evropi.

Više informacija pronađite na http://techcrunch.com/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!