SVET – Otvorene su prijave za prestižno marketinško takmičenje Global Effie na koje će svi zainteresovani moći da se prijave do 6. februara 2014. godine. Mogu se prijaviti radovi i kampanje koji su se sprovodile u četiri ili više zemalja sveta i u dve ili više svetskih regija unazad tri godine, i to u periodu od 1. septembra 2010. do 31. oktobra 2013. godine, kroz definisanih pet regija: Afrika i Srednji Istok, Azia Pacifik, Evropa, Latinska Amerika i Karibi (uključivši Meksiko) i Severna Amerika (SAD i Kanada).
Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa u svetu koja promoviše nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnom nivou dodeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.
Misija Effie Worldwide-a leži u podsticanju efektivnosti unutar marketinške oglašivačke industrije kroz edukaciju i priznanja. Danas je preko 40 nacionalnih i regionalnih Effie programa širom sveta. Nagrada Effie dodeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom „Ideje koje deluju“, što znači da se, osim kreativnosti, nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje kampanja.
Uticajne marketinške kampanje su one kampanje koje osiguraju povrat uloženih sredstava, a važnost takvih komuniciranja svakim je danom sve veća, budući da su ulaganja smanjena, zbog čega je sada važnije nego ikad da se budžeti ne troše uzaludno i na pogrešan način. Za prijave i detaljnija objašnjenja, posetite http://effie.org/25/entry_details.
Od 1968. godine, od kada se dodeljuju, Effie nagrade postale su međunarodni simbol marketinške učinkovitosti. Uz Global Effie i Euro Effie nagrade, Effie se dodeljuje i na nacionalnom nivou u četrdeset zemalja na svetu. Godine 2009. godine i Hrvatska se pridružila tom globalnom projektu. Više informacija pročitajte na sajtu HURA-e.