Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Otvorene prijave za Global Effie Awards

SVET – Otvorene su prijave za prestižno marketinško takmičenje Global Effie na koje će svi zainteresovani moći da se prijave do 6. februara 2014. godine. Mogu se prijaviti radovi i kampanje koji su se sprovodile u četiri ili više zemalja sveta i u dve ili više svetskih regija unazad tri godine, i to u periodu od 1. septembra 2010. do 31. oktobra 2013. godine, kroz definisanih pet regija: Afrika i Srednji Istok, Azia Pacifik, Evropa, Latinska Amerika i Karibi (uključivši Meksiko) i Severna Amerika (SAD i Kanada).
Effie je središnja marketinško-poslovna inicijativa u svetu koja promoviše nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata. Ova prestižna nagrada krajnji je dokaz i priznanje koje se na nacionalnom nivou dodeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata.

Misija Effie Worldwide-a leži u podsticanju efektivnosti unutar marketinške oglašivačke industrije kroz edukaciju i priznanja. Danas je preko 40 nacionalnih i regionalnih Effie programa širom sveta. Nagrada Effie dodeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama pod sloganom „Ideje koje deluju“, što znači da se, osim kreativnosti, nagrađuje učinkovitost i strateško promišljanje kampanja.

Uticajne marketinške kampanje su one kampanje koje osiguraju povrat uloženih sredstava, a važnost takvih komuniciranja svakim je danom sve veća, budući da su ulaganja smanjena, zbog čega je sada važnije nego ikad da se budžeti ne troše uzaludno i na pogrešan način. Za prijave i detaljnija objašnjenja, posetite http://effie.org/25/entry_details.
Od 1968. godine, od kada se dodeljuju, Effie nagrade postale su međunarodni simbol marketinške učinkovitosti. Uz Global Effie i Euro Effie nagrade, Effie se dodeljuje i na nacionalnom nivou u četrdeset zemalja na svetu. Godine 2009. godine i Hrvatska se pridružila tom globalnom projektu. Više informacija pročitajte na sajtu HURA-e.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!