today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Otvorene prijave za Effie, IdejaX i Mixx 2015.

REGION – Danas 1. decembra HURA i IAB otvaraju prijave za tri prestižna marketinška takmičenja – Effie Croatia 2015, koji nagrađuje učinkovite i strateško promišljene kampanje, IdejuX, nacionalno kreativno takmičenje i Mixx, licencirano međunarodno takmičenje za najbolje digitalne projekte.
Ključne novosti koje ovogodišnja takmičenja donose usmerene su ka pružanju mogućnosti što širem broju kompanija i agencija za nagrađivanjem njihove kreativnosti i inovativnosti od strane struke. Effie tako ove godine uvodi novu kategoriju pod nazivom „Medijska ideja“ – prvo takmičenje usmereno ka promociji i nagrađivanju radova medijskih agencija u Hrvatskoj. IdejaX posebno poziva sve domaće kreativce i agencije da učestvuju, a nagrada Mixx za radove u online medijima od ove godine nagrađuje i novu kategoriju Branded Content Campaign.
Otvaranje prijava prokomentarisao je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e: „Zahvaljujući izvrsnom odzivu koji svake godine imamo na sva tri takmičenja i uspehu koji ove nagrade u vidu preporuka predstavljaju dobitnicima ne sumnjamo da će naš žiri i ove godine imati pune ruke posla. Poseban motiv za prijavu što većeg broja agencija predstavlja upravo prošlogodišnja IdejaX na kojoj se pokazalo da su nove, mlade agencije bile nagrađene za svoj predan rad i kreativnost. S druge strane, s većim brojem prijava javlja se i veća mogućnost osvajanja nagrada kao što je pokazalo prošlogodišnje Effie takmičenje, dok izostankom prijave zasigurno izostaje i nagrada.“
S ciljem zadržavanja nivoa stručnosti i profesionalnosti koja prate žiri sva tri takmičenja i ove su godine kao predsednici žirija izabrani vodeći stručnjaci marketinške industrije. Za predsednika žirija Effie izabran je Dario Vrabec, direktor marketinga i razvoja kompanije Ledo. Predsednik žirija Mixxa je Đuro Korać, kreativni direktor kompanije Nivas, a Joško Jureškin, kreativni direktor agencije Publicis Zagreb, predsedava žirijem IdejeX.
Rani rok za prijavu na Effie Croatia 2015. je 2. februar 2015, a krajnji rok je 3. mart. Prijave za Mixx traju do 15. marta, a IdejuX do 25. marta 2015. Pobednici će biti proglašeni na Danima komunikacija u aprilu 2015.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!