today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Delimo 10 besplatnih ulaznica za studente! PRIJAVITE SE!

Još nekoliko dana deli nas od okupljanja vrhunskih svetskih komunikacionih stručnjaka u Beogradu na događaju “The Corporate communication experience II“. Kreativna radionica P. World-a, zajedno sa Marketing mrežom, želi da nagradi vredne studente sa 10 besplatnih VIP pass ulaznica za konferenciju „The corporate communication expeirence II“. Sve što je potrebno jeste da zainteresovani studenti do ponedeljka 5. marta ispod ovog teksta ostave odgovor (do četiri rečenice) na pitanje – zašto vam je interesantan događaj i na koji način će on unaprediti vaše znanje? Odgovor je neophodno poslati i na e-mail adresu agencije „The P. World“ – info@thepworld.com. Deset studenata koji ostave najkreativnije odgovore biće nagrađeni besplatnim ulaznicama za konferenciju.
Studenti će imati priliku da o komunikaciji nauče od najboljih i poslušaju kako je izgledao radni dan jedinog privatnog sekretara princeze Dajane, kako je raditi za jedini i najluksuzniji hotel na svetu sa sedam zvezdica Jumeirah Group, a kako raditi za jednog od najmoćnijih ljudi na svetu Bila Gejtsa i Microsoft. Predstavnici Telenor-a, Jumeirah Group, National Commercial Bank-e, Philips-a, IPSOS-a, The World Bank-e, samo su neki od predavača koji će nastupiti na najvećem globalnom PR događaju u regionu „The corporate communication experience II“.
„Želimo da motivišemo studente i da im omogućimo da budu deo revolucije u oblasti komunikacije i poslušaju predavanja vodećih profesionalaca iz oblasti globalne korporativne komunikacije koji će da podele iskustvo i izazove sa kojima su se susretali i trendove koji vladaju na svetskoj sceni. Želimo da studenti budu deo drugog najvećeg globalnog događaja u oblasti korporativne komunikacije na Balkanu. Nastavljamo iznova da pomeramo granice kroz organizaciju ovakvih susreta stručnjaka, koji za nas nisu samo događaj, već više od toga – experience, a poseban značaj, dimenziju događaju i dodatu vrednost daće motivisanje vrednih studenata da budu deo svega toga. Dragi studenti, 8. i 9. marta nikako ne propustite The Corporate Communication experience II, najprepričavaniji događaj koji će iznova pomeriti granice“, rekao je za Marketing mrežu direktor agencije “The P. world” Kosta Petrov.
Nakon uspešno održanog „The corporate communication experience I“, koji je okupio najveće komunikologe 21. veka i propraćen sa preko tri stotine delegata, među kojima su bili vodeći stručnjaci i direktori najuspešnijih kompanija iz Srbije, agencija „P. World“ nastavlja dalje. U kreativnoj radionici agencije „The P. World“ osmišljen je simoličan naziv „Show must go on“ za drugo okupljanje svetskih stručnjaka korporativne komunikacije. „The Corporate communication experience“, posvećen veštinama vrhunske korporativne komunikacije, održaće se od 8. do 9. marta u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu i ugostiće 20 stručnjaka komunikacije najuspešnijih svetskih kompanija današnjice koji na globalnom nivou svakodnevno kreiraju trendove i postavljaju nove izazove.
Platinasti sponzor događaja je Hypo Alpe Adria banka. Zlatni sponzor događaja – Coca-Cola Hellenic.

Za više informacija u vezi sa „The Corporate Communication experience II“, posetite www.thepworld.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

32 KOMENTARA

  1. Cula sam da kad jednom dozivite The P. world – experience postajete zavisni, i spremna sam da rado postanem zavisnik tog neverovatnog dogadjaja :). A kao student zavrsne godine marketinga i predstavnik marketing resora Studentske unije Srbije (koja broji vise desetina hiljada studenata) sigurna sam da bi mi seminar omogucio dalji licni razvoj i usavrsavanje, ali i unapredjenje komunikacije i odnosa u samoj organizacij, kao i sa vodecim kompanijama na nasem trzistu koje podrzavaju nase projekte. U ostalom, sigurna sam da cu jednog dana stajati i ja na toj bini i drzati predavanje…

  2. Pitanje zašto je događaj interesantan je suvišno – u pitanju je najveći događaj iz oblasti komunikacija i svako ko želi da se komunikacijama bavi na autentčan i profesionalan način treba da čuje kako to rade ljudi kao što su Mary Jo Jacobi, Patrick Jephson ili Andre Manning – mada je teško izdvojiti najbolje, pošto su svi predavači vrhunski stručnjaci. Kao nekom ko retko propušta velike prilike, ko još ređe propušta da nauči nešto novo, ko je učestvovao na velikom broju seminara iz komunikacija poslednjih par godina, ko je volontirao u službi za odnose sa javnošću fakulteta i organizovao seminare, ovo bi bila više nego savršena prilika. Hvala unapred!

  3. “All work and no play makes Jack a dull boy,
    All play and no work makes Jack a mere toy.”
    Maria Edgeworth (Irish novelist), 1825.

    Uvek težim spoju slobode, kreativnosti i zabave sa jedne strane i striktnosti, organizovanosti i odgovornosti sa druge u svim sferama života; iznad citata se komotno može dopisati nasov “The Corporate Communications Experience” . Nemojte dozvoliti da ovakvu priliku propustim. 🙂

    Hvala unapred.

  4. Radoznala sam. Spremna da ulozim napore kako bih u bliskoj buducnosti mogla sebe da vidim kao komunikatora sa kredibilitetom. „Experience“ mi u tome moze pomoci. Verujem u to, verujte i vi! 🙂

  5. Događaj je, van svake sumnje, jedan od najbitnijih na ovim prostorima u sferi komunikacija. Jedan od najvažnijih kreativnih koraka u razvoju pojedinca i kompanije jeste razvoj komunikacionog identiteta i očuvanje stečene reputacije. Prisustvovanje ovakvom događaju će mi pomoći u osmišljavanju i izgradnji organizacije čiji sam PR. Ovakav događaj se dešava samo jedanput, ali ono što se na njemu nauči traje dugo i vredi mnogo.

  6. “Poštovanje, student sam master studija na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu na smeru ljudski resursi, s obzirom da je komuniciranje veoma povezano sa mojim studijskim programom, veoma sam zainteresovan da prisustvujem ovakvom događaju, i saznam nešto korisno za sebe, jer u današnjem svetu neprekidnih promena i turbulencija, znanje se mora kontinuirano unapređivati. Lično nikad nisam prisutvovao sličnoj konferenciji i definitivno bi ovo bilo veliko iskustvo za mene i za one za koje finansijska i lokacijska situacija nisu dozvoljavala ovakav vid razmene znanja, iskustva, sposobnosti i veština. Veliki pozdrav“

  7. “Uzmite jednu vašu ideju. Od te ideje napravite ideju vašeg života-razmišljajte o njoj, sanjajte je, živite tu ideju. Pustite da vaš mozak, mišići, nervi, svaki deo vašeg tela bude prožet tom idejom, a sve ostale ideje ostavite po strani. To je jedini put uspeha.“ Swami Vivekananda
    PR je moja ideja! Moja želja, moja strast!
    Kao PR u jednoj studentskoj organizaciji, verujem da ću na ovom događaju naučiti mnogo i primeniti u daljem radu.

  8. Pre svega veliko hvala svima koji su učestvovali u odluci da studenti dobiju besplatne ulaznice za ovako važan događaj.Učinili su mali,ali značajan pomak za društvo!
    Svi su čuli rečenicu „Slika govori više od reči“,ali ovo je događaj gde izgovorene reči imaju nemerljivu vrednost za one koji se bave korporativnim komuniciranjem,a slike imaju samo propratni efekat. Ovo je događaj u kome iskreno želim da učestvujem,i da upijem znanja od svih tih eminentnih ljudi,ne bi li sutra mogla da primenim to znanje i unapredim poslovanje kompanije u kojoj budem radila. Malo li je,u odnosu na to koliko danas mladi žele da se obrazuju,i na taj način pomognu sebi emancipirajući se,ali i pomognu kompaniji da poboljša svoj imidž u javnosti?!Lično govoreći,želim i da doživim onaj divan osećaj pripadnosti tom business svetu,kome donekle pripada svako od nas ko studira PR ili nešto slično.Da pričam ili pak slušam malo engleski,što da ne? Ali najvažnije,ŽELIM DA UŽIVAM,i da se malo oduševljavam tim ljudima,i tako sebi obezbedim dva divno provedena dana!

  9. The corporate communication experience je dogadjaj cijom organizacijom se pokazuje da u Srbiji postoje ljudi kojima je stalo da se razvijamo, menjamo, modernizujemo i da konstantno ucimo nove stvari. Znamo da bi u nasoj zemlji korporativna komunikacija i PR trebalo jos vise da budu razvijeni, treba nam bolji i obrazovaniji kadar i ljudi koji su spremni da se ozbiljno posvete ovim oblastima. Kao neko ko zeli da se bavi komunikacijama, ja uvek zelim da naucim jos. Ipak, zivimo u eri informacije i komunikacije.

  10. Komunikacija je neverovatno zabavna igra koja rešava sve probleme – tamo gde uvek ima aktivne komunikacije, problema nema. Biće zanimljivo razmišljati o ovoj rečenici još jednom, NAKON iskustva boravka na The Corporate Communications Experience.

  11. Kažu da je moć slušanja vrlo bitna ljudska vrlina, i ja to ne opovrgavam, već dodajem da je dobitna kombinacija ako je isprepletena sa verbalnom moći. Verbalna moć jeste univerzalan ključ za mnoga blaga današnjice, jedino za Ali Babino nisam siguran. Problem nastaje kada se stvori iluzija da je blago pronađeno, tj. da je komunikacija ostvarena, a to se uglavnom dešava kada slušam govore koji su poput bajki, čiji je završetak svima dobro poznat. Bajke sam odavno izgustirao, i fokusirao se na unapređenje svog znanja, kako bih kroz par godina postao prestižan stručnjak u svom poslu, tj. u inzenjerskom menadžmentu. S obzirom da je uspešna komunikacija kamen temeljac gotovo svih relacija u životu, a naročito poslovnih, smatram da će mi učešće na ovoj konferenciji pružiti mogućnost da svoje verbalne sposobnosti i znanje, uopšte, unapredim na jedan viši nivo.

  12. Drago mi je sto ste sadasnjim studentima i buducim PR menadzerima omugucila da prisustvuju ovom seminaru, gde mogu da usavrse svoje komunukacione i lidrske sposobnosti, upotpune znanja iz PR, i vide kako sve to funkcionise u praksi. Ja sam na master studijama na smeru Ljdskih resursa, i smatram da postoji velika konekcija izmedju PR-a i Resursa, i da se znanja iz ove dve oblasti mogu medjusobno objediniti. Zato bih volela da prisustvujem vasem seminaru. Veliki pozdrav 🙂

  13. Poštovani,

    Trenutno sam na master studijama na Fakultetu tehničkih nauka na usmerenju Menadžment ljudskih resursa i smatram da bi mi svako usavršavanje iz oblasti komunikacija koristilo i doprinelo mom budućem radu. Takođe sam i član Studentske sekcije Centra za odnose s javnošću iz Novog Sada, i trenutno učestvujem u organizaciji PR takmičenja studenata Vojvodine, te stoga smatram da bi prisustvo ovakvom događaju uveliko uticalo na moj doprinos istom.

    S poštovanjem,
    Tamara Obradović

  14. Poštovani,

    S obzirom na to da sam članica Centra za odnose s javnošću Novog Sada i da učestvujem na PR takmičenju studenata „PR Challenge“, smatram da bi mi ovakvo iskustvo veoma koristilo u postizanju što boljih rezultata. Studentkinja sam master studija na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, iz oblasti Menadžmenta ljudskih resursa i veoma me interesuju odnosi s javnošću. Sigurna sam da bih znanje i iskustvo stečeno na ovako značajno događaju zaista mogla da primenim u svom daljem radu.

    Hvala unapred.

  15. Snovi vuku zelje, zelje vuku ambicije, ambicije vuku realizacije. Svaka osoba moze da bira, raditi na svom usavrsavanju ili ne. Ovaj dogadjaj mi daje mogucnost kako da izazovem sebe, tako i da naucim mnogo toga. Fakultet je samo osnova, show must go on…

  16. Kada jedan događaj prevazilazi dimenzije Event-a i postaje Experience, za gladne znanja iz oblasti komunikacija on postaje Challenge! Kao PR revolucionar, srećna sam kada dobijem priliku da širim sopstvene granice znanja, a ponosana kada ih integrišem u zapažene PRojekte. Ukoliko mi pružite priliku da naučim kako da svoje PRojekte transformišem u PRepričavane podvige, obećavam da ću na “The Corporate communication experience V“ svoja iskustva o uspešnoj korporativnoj komunikaciji u zdravstvenom sektoru preneti za govornicom!

  17. „Jedina stvar koja me ometa u mom učenju jeste moje školovanje.“ – Albert Ajnštajn. Ili što bi rekla moja profesorka: „Teorije koliko je neophodno, prakse koliko je potrebno!“ 🙂

  18. Poštovani,
    Ovo je jedinstvena prilika koju nikako ne bih volela da propustim, zbog izuzetnih predavača i priča koje se očekuju od njih. Studentkinja sam master studija na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu, smer ljudski resursi i veoma sam zainteresovana za oblast komunikacija i odnosa sa javnošću. Smatram da bi me prisustvo na ovoj konferenciji još više motivisalo da se usavršavam u nastavku svog školovanja. Stekla bih jedno novo,veliko i veoma korisno iskustvo koje bih, sigurna sam, mogla da primenim u svom daljem radu.
    Unapred hvala

  19. Izreka nam kaze da je u zdravom telu i zdrav duh, a niko ne spominje da je u zdravoj komunikaciji zdrav odnos izmedju ljudi. Vestina komuniciranja nas pozicionira u drustvu, otvara nam vrata za stvari koje ni nemozemo zamisliti. Vrlo sam zainteresovan za ovakvu temu i izuzetno mi ova tematika privlaci paznju zadnjih godina, svaki dan je drugaciji i svaki je dan za izgradnju sebe, svoje licnosti i svojih vestina. Komuniciranje je ono o cemu zelim da znam vise i vise svaki dan!

  20. „Mali ljudi pričaju o drugim ljudima. Prosečni ljudi pričaju o događajima. Veliki ljudi pričaju o idejama!“
    Molim Vas da date priliku ovim velikim ljudima da budu u mom sjajnom drustvu kako bi razmenili ideje! 🙂

  21. Lako je govoriti kada imate šta i znate kako. Mlada, ambiciozna i željna poduhvata, znam da imam čemu da pričam, a TCCE pomoći će da naučim kako da moje reči dobiju na snazi, kako da ih svi čuju.
    Kad učim, zelim da učim od najboljih; kada se poredim, poredim se sa najboljima; kada kažem najbolje, mislim na vas. Spremna sam da ponosno zakoračim u P-world.

  22. Važnost komunikologije tek sada polako dolazi u fokus u Srbiji. Želim da iskoristim jedinstvenu priliku da se nađem među vodećim stručnjacima iz ove oblasti i upotpunim svoje znanje koje stičem na Fakultetu za medije i komunikacije. „The corporate communication experience II“ je mesto za mene, jer upravo mladi, snažni i motivisani ljudi treba da budu deo njega, a ja to jesam.

  23. „Ideja je pocetak, rad je napredak“

    Mladost- kreativnost bez iskustva,tezak put do uspeha.
    Experience!!! Show must go on!
    Prisustvom na ovom dogadjaju, unapredicu svoje znanje, cuti realne price, naci motivaciju za dalje ucenje.

  24. Ne treba biti mnogo pametan da bi zaključio da će ovaj događaj biti veoma interesantan i koristan. To možemo videti po imenima ljudi koji će govoriti i kompanijama u kojima su radili, ili rade. Mi, kao učesnici ovog događaja, možemo samo da se trudimo da uzmemo što više znanja i iskustva koju su predavači spremni da nam ponude, kako bi stečeno znanje implementirali na predhodno, u cilju što boljeg razumevanja i primene komunikacija kao fundamentalne osnove uspešnog poslovanja.

  25. Poštovani
    Student sam master studija na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu na smeru ljudski resursi. Oblast ljudskih resursa i PR-a su usko povezani pa stoga mislim da bi ovaj seminar doprineo mom školovanju i budućoj profesionalnoj karijeri. Bila bi jedinstvena prilika slušati savete ljudi koji kreiraju današnje promene u poslovnom svetu. S toga pružite mi priliku da budem deo ovako velikog događaja.
    Veliki pozdrav

  26. Za govornicom se cesto menjaju govornici,ali se nista drugo ne menja osim case s vodom ispred njih-smatram da u slucaju ovih govornika niko nista sem njihovog briljiranja nece primetiti. Mnoga blaga,osim Ali Babinog, se otvaraju verbalnim kljucem-ja zelim taj kljuc koji mi ovi sjajni predavaci mogu dati,a koji cu ja preneti drugim ljudima!
    Kao tim lider PR tima u jednoj studentskoj organizaciji zelim da se jos vise usavrsavam u ovoj oblasti i da jednog dana s pravom reci i razmisljanjem „out of the box“ menjam sve oko nas :)!

  27. Kada o nečemu govorimo, pa i o tome žašto nam je neki događaj interesantan i na koji način će on unaprediti vaše znanje potrebno je da za početak odgovorimo na nekoliko osnovinih pitanja: KO, GDE, KAD, KAKO, ZAŠTO.

    KO – student doktorskih studija koji piše doktorat na temu diskursa oglašavanja na Internetu, koji se marketingom i PR-om bavi još iz srednje škole i neko ko je siguran da će od predavača na konferenciji The corporate communication expeirence II sigurno dobiti puno korisnih informacija, saveta i ideja koje će mu pomoći u daljem istraživanju.

    GDE – na konferenciju na kojoj će govoriti ljudi koji imaju šta da kažu, koje vredi poslušati i koje bi bilo šteta propustiti, na konferenciju koja jeste najveća na Balkanu, ali za koju je još bitnije što je i najkorisnija za nekog koga interesuju komunikacije (pogledati pod KO 🙂

    ZAŠTO je, nadam se, jasno iz prethodne dve rečenice, a KAD iz officijalne najave, a da ne bismo ’probili granicu’ od 4 rečenice, KAKO ću vam reći uživo na konferenciji.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!