Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Oni imaju milione fanova!

Broj pratioca na Instagramu je oduvek bila stvar prestiža digitalnog sveta, a izgradnja lojalne zajednice je jedna od najvažnijih i najtežih stvari koje možete učiniti za svoj brend.

Danas polovina aktivnih korisnika ima manje od 1.000 pratioca, dok, sa druge strane, samo 81 Instagram nalog u svetu (0,1%) može da se pohvali da je broj njihovih fanova prešao cifru od 10 miliona.

Ne računajući zvanični nalog Instagrama @instagram, koji broji neverovatnih 387,9 miliona pratioca, neki od najpopularnijih komercijalnih naloga su i Lambordžini (29.9M), Netflix (24.4M) i Givenchy (14,3M).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lamborghini (@lamborghini)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial)

Kada su u pitanju ličnosti, tj. influenseri, pored instant planetarne popularnosti Ariane Grande (258M fanova na Instagramu), najveće armije fanova imaju i Kim Kardašijan (224M), Dženifer Lopez (156M) i Rijana (96,6M).

Generalno posmatrano, među najpopularnijim influenserima su muzičari (26%), dok sportisti čine 20% od ukupnog broja pratioca poznatih ličnosti. Od svih sportova, košarka i fudbal su statistički najzastupljeniji iz ugla baze fanova.

Posmatrajući iz ugla industrije, u 2020. godini kategorija sa najvećim prosečnim brojem pratioca bila je Home&Auto (192K), potom Content&Apps (50k), a zatim i zvanični nalozi ministarstava i vlada (23k). Sa druge strane, poslovna kategorija sa najmanjim prosečnim brojem sledbenika su restorani (6k) i kućne I profesionalne usluge (6k).

Izvor: Digital Element

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!