Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Oni imaju milione fanova!

Broj pratioca na Instagramu je oduvek bila stvar prestiža digitalnog sveta, a izgradnja lojalne zajednice je jedna od najvažnijih i najtežih stvari koje možete učiniti za svoj brend.

Danas polovina aktivnih korisnika ima manje od 1.000 pratioca, dok, sa druge strane, samo 81 Instagram nalog u svetu (0,1%) može da se pohvali da je broj njihovih fanova prešao cifru od 10 miliona.

Ne računajući zvanični nalog Instagrama @instagram, koji broji neverovatnih 387,9 miliona pratioca, neki od najpopularnijih komercijalnih naloga su i Lambordžini (29.9M), Netflix (24.4M) i Givenchy (14,3M).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lamborghini (@lamborghini)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial)

Kada su u pitanju ličnosti, tj. influenseri, pored instant planetarne popularnosti Ariane Grande (258M fanova na Instagramu), najveće armije fanova imaju i Kim Kardašijan (224M), Dženifer Lopez (156M) i Rijana (96,6M).

Generalno posmatrano, među najpopularnijim influenserima su muzičari (26%), dok sportisti čine 20% od ukupnog broja pratioca poznatih ličnosti. Od svih sportova, košarka i fudbal su statistički najzastupljeniji iz ugla baze fanova.

Posmatrajući iz ugla industrije, u 2020. godini kategorija sa najvećim prosečnim brojem pratioca bila je Home&Auto (192K), potom Content&Apps (50k), a zatim i zvanični nalozi ministarstava i vlada (23k). Sa druge strane, poslovna kategorija sa najmanjim prosečnim brojem sledbenika su restorani (6k) i kućne I profesionalne usluge (6k).

Izvor: Digital Element

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!