today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglašivači sve manje ulažu u TV oglašavanje

SVET – Nastavljajući trend koji je bio prisutan u celoj 2014. godini, oglašivači sve manje ulažu u TV.
U poređenju sa četvrtim kvartalom 2013, na američkom tržištu TV oglašavanje palo je za dva odsto, a i tu brojku spasio je decembar, mesec shoppinga i najveće potrošnje koji je bio izjednačen u 2014. i 2013. godini. S druge strane u oktobru trošilo se devet odsto manje, a u novembru šest odsto.
Najveći gubitak, američke TV kuće ostvarile su na polju oglašavanja računarske i IT tehnologije gde je pad potrošnje bio drastičan, čak 40 odsto. Proizvodi za negu i ličnu higijenu oglašavali su se na TV-u za 20 odsto manje nego ranije, dok su restorani smanjili svoju investiciju za 11 procenata. Naravno, dok neke industrije smanjuju ulaganje, prazan prostor koriste drugi. Tako je američka modna industrija na TV uložila 22 odsto više nego prošle godine, a farmacija 14 odsto, ali ni to nije bilo dovoljno da TV oglašavanje u poslednjem kvartalu podigne u pozitivni deo skale.
TV oglašavanje je sve bliže da postane nova „žrtva“ digitalnog oglašavanja, nakon printa. Međutim, nije sve izgubljeno za najveće medijske korporacije koje su spremne da drže korak sa vremenom. Nada za TV kuće u Sjedinjenim Američkim Državama, a nakon toga i u ostatku sveta je u rastu potrošnje na oglašavanje za digitalni video. NBC.com i ESPN.com su uz pad prihoda od TV oglašavanja zabeležili i značajan rast od prodaje digitalnih video oglasa, čak 104 odsto odnosno 70 odsto.

Izvor: UMIS

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!