Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Oglašavanje treba da bude zakonito, pristojno, istinito i časno!

“Oglašavanje treba da bude zakonito, pristojno, istinito i časno” – glavna je poruka događaja koji 28. oktobra organizuje srpski ogranak International Advertising Association (IAA Srbija), najstarije međunarodne asocijacije koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija.
Seminarom će se označiti početak druge faze projekta uspostavljanja samoregulatornog sistema – formiranje etičkog saveta, nakon što je Radna grupa IAA Srbija, zajedno sa sa partnerima (strukovnim udruženjima) sastavila Kodeks marketinških komunikacija i oglašavanja http://www.iaa.rs/v2/.
Inače, radi se o uspostavljanju sistema pravila kojima će se oblast marketinških komunikacija urediti i podići na viši nivo, po ugledu na razvijene evropske zemlje u kojima SRO uspešno funklcioniše. Evropska alijansa za standarde u oglašavanju (EASA) zvanično je podržala napore IAA Srbija na ovom polju.
Učesnici seminara biće u prilici da saslušaju prezentacije troje čelnih ljudi evropskih samoregulatornih tela: Jose Castallo (Španija), Dr Ildiko Fazekas (Mađarska) i Elly Guerganova (Bugarska). Pored njih, prezentaciju će održati i predstavnici RG IAA Srbija koji rade na uspostavljanju sistema samoregulative u Srbiji.
“Događajem želimo da najavimo rad na formiranju samoregulatornog tela u Srbiji, ali i upoznamo predstavnike marketinške struke i sve one koji su važni za razvoj ovog sistema – od predstavnika države, drugih strukovnih udruženja, zaštitnika potrošača, sa promenama koje samoregulativa donosi. Radom u ovoj oblasti naša struka šalje jasnu poruku da je opredeljena za podizanje standarda i odgovornosti u oblasti marketinških komunikacija”, izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.

IAA Srbija omogućila je čitaocima našeg portala da besplatno učestvuju na seminaru “Etika u oglašavanju”. Prvih pet koji se jave na mejl marketing.mreza@gmail.com biće u prilici da slušaju prezentacije troje čelnih ljudi evropskih samoregulatornih tela.

Prijavite se i budite u toku sa promenama koje samoregulativa donosi!

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

3 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!