SVET – Španska oglašivačka industrija počela je s kampanjom čiji je cilj preneti poruku o društvenom i ekonomskom značaju industrije u državi, koju je recesija snažno pogodila. U kampanji pod nazivom Publicidad, Si (Oglašavanje, da) učestvuje 31 organizacija i kompanija, a njena je karakteristika da se u jednoj oglasnoj poruci pojavljuju dva brenda.
Tako, na primer, u jednom televizijskom spotu nastupa direktor marketinga automobilskog proizvođača KIA, pored oglasa za Danonov jogurt Activia i pojašnjava kako oglašavanje robnim markama, kao što je Danone, osigurava pristupačan i kvalitetan način komunikacije s potrošačima. Dalje kaže da tako snažno veruje u vrednost oglašavanja, da se može pojaviti i u oglasu za neku drugu robnu marku.
Kampanja sadrži sedam televizijskih oglasa i četiri bilborda i svaki od njih ističe koristi oglašavanja. Santiago Gramunt, direktor španske oglašivačke agencije Innocean Worldwide Spain i vodeći kreativac kampanje, kaže: „Verujemo da će kampanja u Španiji podstaći raspravu o ulozi koju kreativna industrija ima u porastu ekonomije i blagostanja ljudi.“
Kako dodaje Johan Fourie, glavni operativni direktor Innocean Worldwide Europe, oglašavanje ima ključnu ulogu u razvoju kompanija i novih poslova te da šefovi često zanemaruju njegovu pozitivnu stranu. „Iz prve ruke možemo tvrditi da je oglašivačka industrija pokretač inovativnosti, podsticanja konkurencije i, što je najvažnije, i u najtežim vremenima povezuje brendove s potrošačima.“
Kreatori kampanje su definisali deset ključnih principa koji izražavaju vrednost oglašavanja. Osim već pomenutih ekonomskih faktora, tu su i uloga oglašavanja u očuvanju masovnih medija, besplatne informacije i zabava, kao i širenje vrednosti i ideja o ravnopravnosti i društvenom napretku.
Izvor: Media Marketing