Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Oglašavanje oglašavanja

SVET – Španska oglašivačka industrija počela je s kampanjom čiji je cilj preneti poruku o društvenom i ekonomskom značaju industrije u državi, koju je recesija snažno pogodila. U kampanji pod nazivom Publicidad, Si (Oglašavanje, da) učestvuje 31 organizacija i kompanija, a njena je karakteristika da se u jednoj oglasnoj poruci pojavljuju dva brenda.
Tako, na primer, u jednom televizijskom spotu nastupa direktor marketinga automobilskog proizvođača KIA, pored oglasa za Danonov jogurt Activia i pojašnjava kako oglašavanje robnim markama, kao što je Danone, osigurava pristupačan i kvalitetan način komunikacije s potrošačima. Dalje kaže da tako snažno veruje u vrednost oglašavanja, da se može pojaviti i u oglasu za neku drugu robnu marku.

Kampanja sadrži sedam televizijskih oglasa i četiri bilborda i svaki od njih ističe koristi oglašavanja. Santiago Gramunt, direktor španske oglašivačke agencije Innocean Worldwide Spain i vodeći kreativac kampanje, kaže: „Verujemo da će kampanja u Španiji podstaći raspravu o ulozi koju kreativna industrija ima u porastu ekonomije i blagostanja ljudi.“
Kako dodaje Johan Fourie, glavni operativni direktor Innocean Worldwide Europe, oglašavanje ima ključnu ulogu u razvoju kompanija i novih poslova te da šefovi često zanemaruju njegovu pozitivnu stranu. „Iz prve ruke možemo tvrditi da je oglašivačka industrija pokretač inovativnosti, podsticanja konkurencije i, što je najvažnije, i u najtežim vremenima povezuje brendove s potrošačima.“
Kreatori kampanje su definisali deset ključnih principa koji izražavaju vrednost oglašavanja. Osim već pomenutih ekonomskih faktora, tu su i uloga oglašavanja u očuvanju masovnih medija, besplatne informacije i zabava, kao i širenje vrednosti i ideja o ravnopravnosti i društvenom napretku.

Izvor: Media Marketing

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!