Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Oglašavanje na Instagramu

Era oglašavanja započela je i na Instagramu. Instagram je svoj četvrti rođendan dočekao sa 400 miliona aktivnih korisnika mesečno čime je postao i poželjno mesto za oglašivače.

Naime, nedavno smo i na Instagramu dobili priliku kreirati oglase za svoje usluge i proizvode što je omogućeno putem Facebookovog sistema za upravljanje oglasima Power Editor.

Agencija Jasno&Glasno objavila je blog o oglašavanju na Instagramu, kako su oglasi na Instagramu usmereni ka ostvarivanju četiri cilja, odnosno dostupne su nam četiri vrste oglasa:

  • Povećanje broja poseta web stranice
  • Povećanje broja pregleda videa
  • Branding kompanije, proizvoda ili usluga
  • Povećanje broja instalacija aplikacija za pametne uređaje.

Bez obzira na to šta želite odabranim oglasom postići, važno je znati da se kampanjama u potpunosti upravlja putem Facebookovog sistema za upravljanje oglasima. To u osnovi znači da se oglasima može vrlo precizno segmentirati korisnici po lokaciji, demografskim obeležjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim karakteristikama.

Šta to znači za oglašivače? Poželite li svojim oglasima targetirati Šveđanke od 35 do 50 godina starosti koje vole putovati u Hrvatsku, možete! Želite li, pak, oglašavati svoje proizvode Hrvatima od 20 do 40 godina starosti koji vole fudbal i pivo, možete i to. Što se samog formata oglasa tiče, i tu su mogućnosti vrlo slične kao i na Facebooku. Naime, dostupni formati su video, slikovni i carousel oglasi.

U svakom slučaju, predstoji nam zanimljivo razdoblje oglašavanja na Instagramu, platformi koja je brojem korisnika nadmašila Twitter i koja pruža mogućnost prezentacije u kreativnom okruženju sa zainteresovanom publikom.

Izvor i foto: Jasno&Glasno

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!