Era oglašavanja započela je i na Instagramu. Instagram je svoj četvrti rođendan dočekao sa 400 miliona aktivnih korisnika mesečno čime je postao i poželjno mesto za oglašivače.
Naime, nedavno smo i na Instagramu dobili priliku kreirati oglase za svoje usluge i proizvode što je omogućeno putem Facebookovog sistema za upravljanje oglasima Power Editor.
Agencija Jasno&Glasno objavila je blog o oglašavanju na Instagramu, kako su oglasi na Instagramu usmereni ka ostvarivanju četiri cilja, odnosno dostupne su nam četiri vrste oglasa:
- Povećanje broja poseta web stranice
- Povećanje broja pregleda videa
- Branding kompanije, proizvoda ili usluga
- Povećanje broja instalacija aplikacija za pametne uređaje.
Bez obzira na to šta želite odabranim oglasom postići, važno je znati da se kampanjama u potpunosti upravlja putem Facebookovog sistema za upravljanje oglasima. To u osnovi znači da se oglasima može vrlo precizno segmentirati korisnici po lokaciji, demografskim obeležjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim karakteristikama.
Šta to znači za oglašivače? Poželite li svojim oglasima targetirati Šveđanke od 35 do 50 godina starosti koje vole putovati u Hrvatsku, možete! Želite li, pak, oglašavati svoje proizvode Hrvatima od 20 do 40 godina starosti koji vole fudbal i pivo, možete i to. Što se samog formata oglasa tiče, i tu su mogućnosti vrlo slične kao i na Facebooku. Naime, dostupni formati su video, slikovni i carousel oglasi.
U svakom slučaju, predstoji nam zanimljivo razdoblje oglašavanja na Instagramu, platformi koja je brojem korisnika nadmašila Twitter i koja pruža mogućnost prezentacije u kreativnom okruženju sa zainteresovanom publikom.
Izvor i foto: Jasno&Glasno